מלחמות השבת

בן ארי: 'עוצמה יהודית תסגור עסקים בשבת'

מיכאל בן ארי הוקלט בחוג בית ואמש נחשפו ההקלטות בהן הוא מצהיר כי עוצמה יהודית תעזור לנתניהו לסגור עסקים הפועלים בשבת ולמנוע משחקי כדורגל בשבת (חדשות בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: ינתן זינדל, פלאש 90)

בהקלטות שנחשפו אמש (חמישי) בחדשות 12, מתוך חוג בית שערך יו"ר עוצמה יהודית מיכאל בן ארי, הוא מסביר את דרך הפעולה של עוצמה יהודית במאבק נגד חילולי השבת המתפשטים במדינה: "אנחנו נעזור לנתניהו לסגור את העסקים בשבת". כשהוא בעצם מצהיר כי למרות פסילתו מהרשימה הוא עדיין משפיע עליה.

"גם וסרלאוף וגם מאיר דוד קופרשמיט (חברי הרשימה לכנסת ד.ה) הם תלמידים שלי ושל בנצי. תאמין לי, אני מעדיף אחד שלא יזיז יד ורגל בלי לשאול אותי, בלי לשלוח לי הודעה: 'מורי ורבי מיכאל, מה לעשות במקרה כזה וכזה?'. מורי ורבי, ככה אני מוגדר אצלו. הווי אומר אלה ילדים שלי, הם גדלו אצלי".

הוא התייחס לנושא השבת, ואמר: "המצב הזה של פתיחת עסקים בשבת - יוצר מצב שיהודים דתיים לא יוכלו להתפרנס, הילדים שלנו לא יוכלו להתפרנס", נשמע בן ארי אומר בהקלטות.

"כל הספורט התחרותי בשבת, למה? כל הספורט הזה הוא מכניס המון כסף, לשופטים ולמאמנים. לאנשים שעובדים כל השבוע בעבודה אחרת, ובשבת הם עובדים בעבודה השנייה שלהם. זה דברים שצריך להיאבק עליהם", אמר בן ארי.

במפלגת עוצמה יהודית אמרו בתגובה לפרסום: "פתיחת עסקים בשבת פוגעת קודם כל בציבור החילוני. יש לא מעט עובדים שמכריחים אותם לעבוד ביום השבת ובמקום לבלות עם המשפחות שלהם הם נאלצים לעבוד בשבת ואחרת יפוטרו. זה לא יקרה במשמרת שלנו. באשר לספורט: אין שום סיבה שמשחקי הכדורגל לא יהיו במוצ"ש או בראשון. זכותם של דתיים ומסורתיים לראות ולשחק כדורגל ולא יכול להיות שדתיים ראויים להיות קצינים, עורכי דין ורופאים אך לא יכולים להיות שחקני כדורגל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר