היו זיופים?

ועדת הבחירות: מלצר לא ייפגש עם נתניהו

ראש הממשלה ביקש להיפגש עם השופט חנן מלצר בעקבות הדיווח כי המשטרה כלל לא פנתה אל רוטב מוחלט של המתלוננים על זיופים. בקשתו נדחתה: "לא גוף חוקר" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90. וידאו: דוברות)

נשיאות ועדת הבחירות המרכזית קבעה היום (ראשון) כי ראש הממשלה בנימין נתניהו לא יוכל להיפגש עם יו"ר הוועדה, השופט חנן מלצר, בעקבות החשיפה כי המשטרה כלל לא טרחה לבדוק את תלונות הליכוד לזיופים במגזר הערבי.

"בדעת רוב חברי הנשיאות, הוחלט שלא להיפגש באופן אישי עם ראש הממשלה ועם אף אחד מראש המפלגות, וזאת נוכח סדר הזמנים הצפוף", אמרו בוועדת הבחירות.

"הוועדה אינה גוף חוקר ואין בידה את הסמכות הקונקרטית להנחות את המשטרה, ובשים לב לכך שיו"ר הוועדה, והוועדה עצמה, עשו ופעלו רבות מול המשטרה והפרקליטות לזרז את החקירות".

ראש הממשלה ביקש את הפגישה עם מלצר בעקבות התחקיר של קלמן ליבסקינד בעיתון מעריב שהעלה כי מתוך 82 חברי וועדות קלפי שהתלוננו על זיופים, המשטרה פנתה רק ל...שניים.

נתניהו צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "המשטרה השקיעה רבע מיליארד שקלים בחקירות סרק נגדי, אבל אף אחד לא בדק 82 קלפיות חשודות בזיופים מהבחירות האחרונות? אף אחד אפילו לא התקשר לנציגים שישבו באותן קלפיות! איזה הסבר יש לזה?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר