תוקף את נתניהו

גנץ לנשיא: 'תן את המנדט למי שיחזיר אותו'

גנץ קרא, בכנס 'כחול לבן' לנשיא המדינה רובי ריבלין, "תן את המנדט רק למועמד שיתחייב כי אם לא יצליח להרכיב ממשלה הוא יחזיר המנדט" - כשהוא מכוון את דבריו לנתניהו (אקטואלי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
גנץ וריבלין (צילום: Hadas Parush/Flash90)

ניסיון אחרון?: יו"ר 'כחול לבן' קרא הערב (ראשון), לנשיא המדינה רובי ריבלין, לתת את המנדט להרכבת הממשלה רק למועמד שיתחייב כי במידה ולא יצליח להרכיב ממשלה - יחזיר את המנדט בחזרה לנשיא ולא ייאלצו ללכת לבחירות בפעם השלישית בתוך שנה.

בכנס פעילים של מפלגת כחול לבן, החליט גנץ לצאת למלחמת חורמה בראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר: "אני קורא מכאן לנשיא ריבלין, שעל מנת שלא נלך לבחירות פעם שלישית – שייתן את המנדט רק למי שיתחייב להחזיר אותו אם לא יצליח להרכיב ממשלה"

"נתניהו לא בוחל באמצעים. הוא משקר ומוכן לדרוס את הדמוקרטיה עבור החסינות שלו עצמו. אנחנו רואים את נתניהו עוסק בהפצת בפייק ניוז והפחדה כשהוא יושב בלשכתו. ראינו היום איך הוא יוצא נגד המשטרה ונגד ועדת הבחירות – שהוא בעצמו אחראי עליהם".

בהמשך דבריו התייחס גנץ לביטול השתתפותו של נתניהו בכנס הליכוד הערב בבת ים, ואמר: "אני לא מבטל כנסים בשביל ספינים. אני מחוייב לכל אזרחי ישראל, אני זוכר כמה טילים נורו לעבר עוטף עזה בשנה האחרונה. אבל אני אומר באופן חד וחלק – אם אחוזי ההצבעה ישארו כפי שהם, אנחנו עלולים להפסיד את הבחירות, נתניהו מצליח להניע את המצביעים שלו עם השקרים ההפחדות. יש לנו רוב בציבור, וצריך לוודא שיהיה רוב בקלפי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר