מגיע לך להרוויח משכורת של חמש ספרות גם בלי ניסיון!

כמה מרוויחים בשוק העבודה ומה ההבדל בין ההיי טק למקצועות אחרים. בלימודים של מכון אית"ן את מקבלת תעודה ויכולה להרוויח כבר משנת העבודה הראשונה שלך משכורת כאילו צברת ניסיון (לימודים, שיווקי)

אילוסטרציה (צילום: יח"צ)

נשים חרדיות רבות מעדיפות את הפרקטיקה בבחירת מקצוע. נכון, הכי כיף לעבוד במקצוע שאוהבים, וצריכים לחפש את המסלול שמקרב אותנו כמה שיותר לעבודה שתתן לנו סיפוק, אך לאישה החרדית אין את הפנאי להשקיע חמש שנות לימוד כשהיא כבר זקוקה לפרנסה באופן מיידי.

לאור זאת, כאשר מכון אית"ן פתח את שעריו ללימודי תעודה במיוחד עבור נשים חרדיות, הוא שם לו למטרה למצוא מקצועות בהם מרוויחים שכר גבוה כבר משנת העבודה הראשונה.

בדרך כלל, כאשר מסתכלים על משכורות בשוק, רואים פער בין חסרי ניסיון ובעלי ניסיון מועט של עד חמש שנים, לבין אלו שעובדים כבר למעלה מחמש שנים. אפשר לראות בטבלאות השכר את השינויים, ככל שאת ותיקה יותר, השכר עולה. אבל בתחום ההיי טק ישנם מקצועות שאם לומדים אותם במקום איכותי ומקבלים את כל הכלים הנדרשים, אפשר להרויח משכורת של חמש ספרות כבר מהשנה הראשונה! וללא תואר. במקצוע הזה לא נדרש ניסיון כי אם כשרון, ואם את מתאימה וטובה בזה ואוהבת את המקצוע ומוכיחה מסירות לחברה, תוכלי להנות ממשכורת גבוהה בלי לעבור מסלול מפרך של תואר או שנות עבודה רבות לצבירת ניסיון.

המוניטין של אקריו הם הסוד העיקרי: תעודה מטעמם פותחת דלתות בחברות הגדולות שמגייסות בוגרי אקריו מיד בסיום הלימודים. חברות ההיי טק לוקחות אותם כי הן יודעות שאקריו מעניקים לעובד את כל הידע והכלים הנדרשים לעבודה מיידית ופוריה.

מכון אית"ן מציע קורס פיתוח תוכנות ואפליקציות net בשיתוף עם 'אקריו'. בנוסף, במכון ישנם לימודי הנהלת חשבונות בשיתוף עם 'אתגר', וכן אימון אישי בשיתוף עם iccm כשמאמנות אישיות ללא ניסיון יכולות להשתכר בסכום של 200-400 ש"ח לשעה, ולאחר חמש שנות ניסיון להרוויח 500-1000 ₪ ומעלה.

מכון אית"ן הוא המקום האולטימטיבי עבור מי שרוצה לשלב לימודי קודש ומקצוע באופן הראוי ביותר לצעירות ונשים חרדיות. לימודי המקצוע באים לצד לימודי קודש והווי תורני איכותי, חלקם באמצעות "שיטת אית"ן" המעניקה כלים גשמיים ורוחניים לניהול חייך כאישה עם זוגיות טובה ולהתמודד עם מטלות הבית, ילדים וקריירה.

לפרטים כנסו לכאן>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר