שיכור ניצחון

ליברמן מצהיר: "נעשה מעשים לא שגרתיים"

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן מדבר הערב על כך שחייבים להקים ממשלה שתכלול את המפלגה שלו, את הליכוד ואת כחול לבן. "אנחנו נמצאים במצב חירום", טען איווט. צפו (בארץ)

ליברמן, הערב (צילום: ערוץ הכנסת. תמונות: Yonatan Sindel/FLASH90)

מי שנחשב ללשון המאזניים בין גוש השמאל לגוש הימין, יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, שלפי תוצאות המדגמים זכה לשמונה מנדטים, הבהיר בנאום שנשא הלילה (שלישי) כי מה שעומד על הפרק זו ממשלה של ישראל ביתנו, הליכוד וכחול לבן.

בפתח דבריו אמר איווט: "בדרכי לכאן שמעתי הרבה פרשנויות ודיווחים על איך הממשלה הבאה תורכב. ומה אני אעשה? צר לי לאכזב את כולם שחשבו שלא נהיה לשון המאזניים...".

"המצב עכשיו הוא מצב חירום", טען ליברמן, "הן בביטחון והן בכלכלה, ובשעה כזו - מה שצריך זו ממשלת אחדות, כי המצב הוא באמת חמור, ואני לא רוצה להפחיד או לדכא".

ליברמן מאושר, עם אנשיו

יו"ר ישראל ביתנו המשיך: "ניאלץ לעשות מעשים בלתי שגרתיים. אני נותן המלצה לנשיא המדינה לא לחכות לתוצאות האמת, ולהזמין את נתניהו ואת גנץ לשיחות לא רשמיות במעונו".

"המדינה זקוקה לממשלה רוחבית. גם ממשלת אחדות בלעדינו, עדיפה מאשר להתעסק במשא ומתן בלתי פוסק. אנחנו נשמח להיות חלק מממשלה כזו, אך גם בלעדינו - זה עדיף מאשר כל מיני אפשרויות של ממשלות צרות".

לסיום דבריו אמר איווט: "המדינה חייבת ממשלה רחבה, ולא ממשלה שנלחמת על ההישרדות משבוע לשבוע. לא יעזרו שום הצעות או פיתויים, לא רוטציה ולא תקציבים. כל מה שאמרנו אנחנו ממשיכים".

"מכיוון שהמצב הוא מצב חירום, כנראה נצטרך לעשות צעדים בלתי שגרתיים, ואם מותר: הייתי ממליץ כבר הערב לנשיא המדינה, שהופך לדמות מפתח, לא לחכות אפילו לתוצאות הרשמיות אלא מותר גם באופן בלתי רשמי להזמין את נתניהו וגנץ לקבלת שבת משותפת, יש פרשת השבוע מאוד מעניינת השבוע...".

צפו בדבריו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר