מהיום הגשת תלונות על תאונות קלות מהבית

המשטרה מפעילה שירות חדש- הגשת תלונה בדבר תאונות דרכים קלות וללא נפגעים באמצעות אתר האינטרנט. המטרה: הפחתת הטרטור של האזרחים וחיסכון בזמן יקר (משטרה, רכב)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

מהמשטרה נמסר הבוקר (ראשון), כי במסגרת ייעול השירות והנגשת המידע לציבור משתמשי הדרך, משטרת ישראל פיתחה באתר האינטרנט GOV.IL שירות לכלל האזרחים המאפשר להגיש תלונה בדבר מעורבות בתאונת דרכים קלה או נזק בלבד (ללא נפגעים).

בחודשים האחרונים עמלו באגף התנועה ובאגף הטכנולוגיה והתקשוב על פיתוח ושדרוג מערכת מקוונת שתביא בשורה לכל מי שהיה מעורב בתאונת דרכים קלה או נזק בלבד וביקש להגיש תלונה.

מהמשטרה נמסר כי היום הושקה המערכת והפכה לפעילה באופן מלא, זאת לאחר שבחודשים האחרונים נעשו כל הפיתוחים המתאימים. "משטרת ישראל הפועלת למען משתמשי הדרך, טייבה את אופן הגשת התלונה בדבר תאונת דרכים, כך שאם בעבר אזרח היה צריך להגיע לתחנת המשטרה להגשת תלונה בדבר תאונה קלה או נזק בלבד, הרי שהשירות החדש מייתר זאת ומקל על האזרח לצד הפחתת העומסים בתחנות המשטרה".

החל מהיום יוכל כל אזרח באופן מקוון באמצעות האתר המאובטח באבטחת מידע מתקדמת, להגיש תלונה לאחר מילוי הטפסים וכל הפרטים הנדרשים, ולמעשה האתר המסונכרן עם המערכות המשטרתיות יביא לטיפול מהיר של המשטרה בתלונה, ובכך נחסך זמן יקר ואף צמצום משמעותי בהגעת האזרח לתחנת המשטרה.

"באגף התנועה רואים בשירות כלי נוסף וחשוב במתן שירות לאזרח, וממליצים לעשות בו שימוש חלילה באם הייתם מעורבים בתאונות דרכים קלות או נזק בלבד", אומרים במשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר