"זה טוב בשבילי"

יו"ר בית הנבחרים פתחה בהליך להדחת טראמפ

יו"ר בית הנבחרים ננסי פלוסי הודיעה על פתיחת הליך להדחת נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, בשל פרשת אוקראינה, בה דרש מנשיא אוקראינה לפתוח בחקירה נגד בנו של ביידן (אקטואלי)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: הבית הלבן)

יו"ר בית הנבחרים, ננסי פלוסי, הודיעה הלילה (רביעי) כי החליטה לפתוח בהליך להדחת הנשיא דונלד טראמפ, בשל 'פרשת אוקראינה', בה דרש טרמאפ מנשיא אוקראינה לפתוח בחקירה נגד בנו של ג'ו ביידן, מי שצפוי להתמודד מולו על הנשיאות ב-2020. יצוין כי הסיכויים להדחת טראמפ נמוכים מאוד, אך צפויים להעסיק את סדר היום במהלך שנת הבחירות.

לדברי פלוסי: "איש אינו מעל החוק, הפעולות שנקט הנשיא הפרו באופן חמור את החוקה. הן מהוות בגידה בשבועת התפקיד, בביטחון הלאומי שלנו ובטוהר הבחירות".

טראמפ עצמו התייחס להליך שנפתח בבית הנבחרים וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "היה יום חשוב באו"ם, והדמוקרטים היו חייבים להרוס אותו בכוונה עם עוד זבל של חדשות על ציד מכשפות. זה רע למדינה". לדבריו: "הם אפילו לא ראו מעולם את תמליל השיחה. הטרדה נשיאותית!". טראמפ לעג להליך ההדחה וטען כי הוא: "דבר חיובי בשבילי".

כזכור, פרשת אוקראינה נחשפה לאחר שגורם אלמוני בקהילת המודיעין של ארה"ב הגיש תלונה סודית נגד הנשיא, ולפיה בשיחה עם נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי לחץ דונלד טראמפ על זלנסקי לחקור את האנטר ביידן, בנו של ג'ו ביידן, בשל קשריו עם חברת הגז האוקראינית 'בוריסמה'.

טראמפ הצהיר כי הורה לאשר את תמלול השיחה עם הנשיא האוקראיני. לדבריו: "אתם תראו שזו הייתה שיחה ידידותית מאוד והולמת לחלוטין. שום לחץ... ושלא כמו ג'ו ביידן והבן שלו, אין שום 'תן וקח'. אין בטענות שום דבר מלבד המשך ציד המכשפות הגדול ביותר וההרסני ביותר בכל הזמנים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר