בטרקלין החדש

אנשי התיירות החרדים התפנקו בטרקלין. צפו

בהשקעה של קרוב ל-20 מיליון שקל, פתחה רשת 'פתאל', טרקלין בטרמינל 1. דודי רובינשטיין ושמחי ויינברג מ'חו"ל מהודר' הוזמנו, והזמינו את חבריהם מהענף. צפו בתיעוד (תיירות)

(צילום: חו"ל מהודר)

לפני קרוב לחמישה חודשים, רשת 'פתאל' פתחה טרקלין עסקים מיוחד בטרמינל 1 שבנתב"ג, כדי להכיר לציבור החרדי את הטרמינל הזמינה הרשת את בכירי עולם התיירות החרדי לסיור מיוחד.

הטרקלין שנקרא "פתאל" נבנה ושופץ במקום הטרקלין הידוע "מצדה". דוד פתאל ובניו השקיעו כאמור, קרוב ל-20 מיליון שקלי בשיפוצים ובהרחבת הטרקלין.

שני שיפרמן מנכ"לית פתאל טרמינל הציגה את חבילת השירותים המוצעת, החל משירותי טיסה מהירים לנוסעים (צ'ק אין, ביטחון, ביקורת גבולות, הסעות למטוס), דרך חדרי עבודה פרטיים, חדרי שינה ומקלחות, חדר ישיבות ושרותי טרקלין.
הטרמינל יכול להתאים מאד לאדמו"רים ראשי ישיבות ואנשי עסקים חרדים שהפרוטה מצויה בכיסם וחבל להם על כל דקה מיותרת בתורות הארוכים בטרמינל 3 או 1.

היתרון הגדול בטרקלין המדובר הוא שבעצם חוץ מלנוח לא תאלצו לעשות כולם. הבידוק הביטחוני נעשה ע"י מאבטחים שמגיעים לטרקלין ומבצעים את הבדיקה, כמו כן גם הצ'ק אין מתבצע במקום.

הטרקלין הקצה מקומות מיוחדים בטרקלין לפקחי גבולות, מכונות שיקוף הבודקים את הכבודה, לעמילי המכס, ולא תאמינו... אפילו דאגו לכם לדיוטי פרי קומפקטי. שמתופעל על ידי נותני שירותים חיצוניים.

רגע לפני שתעלו למטוס, תעברו מול הדלפק של בקרי הגבולות ומכונת השיקוף. שם לא יהיה לכם תור, והכל נעשה ביעילות ובזריזות. לאחר מכן ייקח אותכם לשרוול או למדרגות המטוס רכב פאר - בדרך כלל זה יהיה לימוזינה מפוארת עם ניחוח של אוליגרכים.

בין הנוכחים היו: דודי רובינשטיין ושמחי וינברג (חו"ל מהודר), גלושטיין מוטי (mcg הטסות רפואיות) ,ירון פרל (עולם ומלואו), אבריימי פלדמן (ביג בן טורס), אביעד רודן (עלית VIP) שלומי ג'רמון ( G travel), יעקב שטרסר (טל-חופש) שימי סגל, וולקוביץ יהושע, ליאור מהבלוג flight out והעיתונאי יעקב מאור.

לפי הדיווחים במקום, בקרוב ממש ההסעדה במקום תהיה גם 'למהדרין'. כרגע, האוכל במזנון הוא מתוצרת 'קייטרינג דואט', בהשגחת הרבנות מודיעין. בעלת הקייטרינג, מיכל לוי אל חלל, היא מחברת ספרי הבישול "עוגיות ועוד" ו"הממולאים שלי". מיכל אומרת שהיא מקפידה על איכות המוצרים ועל הטריות, ולכן מחליפה פעמיים ביום את תכולת המזנון.

ראש קבוצת 'חו"ל מהודר' דודי רובינשטיין שאל האם אפשר לשדרג את הכשרות מרבנות רגילה למהדרין? הבעלים - מיכל לוי השיבה לו, כי "ברבנות במודיעין אמרו לה שעובדים על שינוי מערך הכשרות שלהם ואולי בהמשך זה יהיה גם מהדרין. מה לעשות בינתיים? אני מוכנה לקנות ולהגיש מוצרים מהדרין למי שמזמין מראש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר