המחירים יוזלו

ה'אייפוניסטים' מתרגשים: הלילה ההשקה • כל הפרטים

במסגרת השקת 'אייפון 11' בישראל, רק שבוע לאחר ארצות הברית, המשווקת של אפל בישראל תערוך "לילה לבן", במסגרתו יחלקו אייפונים בחינם. בנוסף מחירי האייפון יוזלו (דיגיטל)

האייפון (צילום: shutterstock)

לאחר שהורגלנו שאנו אחרונים, הפעם זה יהיה שונה, שבוע לאחר ההשקה בארה"ב, מכשירי האייפון 11 יושקו הערב (רביעי) באופן רשמי בישראל. חברות הסלולר כמנהגן בקודש יציינו את הגעת המכשירים הנחשקים של אפל בסדרה של אירועים ושלל מבצעים מיוחדים.

האירוע המרכזי יתרחש במה שמכונה"הלילה הלבן" של רשת איידיגיטל בתל אביב, אשר עורכת השנה את "אתגר 36 השעות" כאשר 11 האנשים הראשונים שיעמדו בתור יזכו במכשיר החדש ב...מתנה.

הלחץ במקום התחיל כבר כבר מאתמול, כאשר המון אדם החל להתמקם מחוץ לחנות של איידיגיטל במתחם שרונה, במטרה להעביר 36 שעות במזג אוויר לא הכי סימפטי - עד להשקה הרשמית בחצות ולזכות בטלפון חדש. לאלו שלא יקבלו את האייפון בחינם, הרשת תציע שירות "טרייד אין" חדש עם הנחות של מאות שקלים תמורת החזרת מכשיר אייפון ישן.

ברמת העיקרון כל חברות הסלולר רוצות להצטרף לחגיגה המרגשת של ההשקה, ומלבד איידיגיטל, גם ברשת פרטנר יציעו לכל מי שרוכש מכשיר במכירה המוקדמת ביטוח חינם למשך שנה מפני שבר במסך, ברשת פלאפון לעומת זאת יציעו חמש שנות אחריות וערכת טעינה אלחוטית למוצרי אפל במתנה לכל הרוכשים.

כל זה לצד הנחות על מוצרים נלווים – ביניהם שעוני אפל חדשים ואוזניות AirPods. ברשתות סלקום ופלאפון תכננו לערוך "לילה לבן" משלהם לרגל השקת האייפונים החדשים, אך האירועים בוטלו בשל העיצומים שיש בחברות.

ההפתעה תחכה לכם דווקא במחיר האייפון, בניגוד לשנים קודמות, הפעם אפל הודיעה על הוזלה במחירי האייפון – המתבטאים גם במחירים בישראל. ברשת איידיגיטל האייפון 11 הרגיל יעלה 3,339 ש"ח למכשיר עם 64 ג'יגה זיכרון, 3,569 ש"ח לדגם עם 128 ג'יגה, ו-4,099 ש"ח ל-256 ג'יגה. האייפון 11 פרו, שמכיל סוללה גדולה יותר ומערך צילום משולש, יעלה 4,789 ש"ח ל-64 ג'יגה ו-5,479 ש"ח ל-256 ג'יגה, ודגם האייפון 11 פרו מקס הגדול יותר יעלה 5,249 ש"ח ל-64 ג'יגה ו-5,959 ש"ח ל-256 ג'יגה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר