"יחס משפיל"

"פסיכופטית": תלונות עובדות המעון על שרה נתניהו

עדויות חדשות של עובדות במעון ראש הממשלה חושפות כי גם בימים אלו, לטענתן, ממשיכה נתניהו לדרוש מעובדיה. אחת העובדות מספרת כי בערב פסח לא שוחררה לביתה (חדשות)

(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

האם אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו ממשיכה להתעמר בעובדות במעון ראש הממשלה? בחדשות 12 חשפו התכתבויות ועדויות, המעידות לכאורה כי התשובה חיובית. בלשכת ראש הממשלה - הכחישו.

לדוגמה, אחת העובדות כתבה למנהל: "יעקב נשמה, אני לא יכולה להיות יותר לבד בקומה, אני מקווה שיאשרו לי מישהו איתי כי היא קורעת אותי, ממש פסיכופטית. היא רוצה שארוץ במסדרון, מבקשת ממני לרוץ כל הזמן ומתעצבנת עליי כשאני הולכת – היא רוצה יותר מהר. אין לי כוח יותר, היום כמעט הלכתי הביתה".

עובדת אחרת התלוננה כך: "ביום שישי התבקשתי לעבוד אצל הגברת ובסביבות השעה 16:00 אמרתי שהשבת מתקרבת ואיני רוצה להמשיך לעבוד עוד. הגברת סירבה והורתה לי להמשיך לעבוד. כשסירבתי להמשיך היא אמרה שאולי אב הבית ידאג לפטר אותי ביום ראשון. עניתי לה שאני אוהבת את ראש הממשלה ואותה, אבל אפילו אם יפטר אותי – אני לא אעבוד בשבת. זה לא עזר, היא לא נתנה לי ללכת".

"בשעה 18:30 אבנר בנה הגיעה וראה שאני שם", המשיכה ל'. "אמרתי לו בשקט שהשבת מתקרבת והוא דאג לשלוח אותי הביתה".

סיפור דומה דווח גם בערב פסח: "באתי לעבודה, עבדתי בלי לנוח, לנצל כל דקה על מנת לסיים וללכת. בשעה 16:00 סיימתי את כל המטלות וביקשתי ללכת, הגברת סירבה והורתה לי להמשיך לנקות. סירבתי ואמרתי שאני לחוצה מבחינת הבית שלי. הגברת הורתה לי להמשיך לנקות".

"בנה אבנר שהיה בחדר הסמוך שמע את השיחה והורה לאמו לשחרר אותי. הגברת האשימה אותי שאני מסכסכת בינה לאבנר ושיהיו כל מיני מחלות. אני רוצה לציין שאני אישה רצינית ומסורה לעבודה ועושה עבודתי נאמנה. לא הספקתי אפילו לשתות מים, שלא לדבר לאכול בכל השעות האלה ובאמת לא היה מגיע לי שאצא בערב חג עם 'ברכות' כאלה ועם דמעות".

ממשרד ראש הממשלה נמסר כי הם דוחים את הטענות על הסף.

מטעמו של ראש הממשלה נמסר: עוד הכפשה שקרית, מרושעת וממוחזרת, ושוב אותה השיטה: מוצאים קומץ עובדים ממורמרים שפוטרו מתוך מאות העובדים שעבדו במעון ראש הממשלה לאורך למעלה מעשור, ומבקשים מהם להכפיש את הגב' נתניהו. די לקרוא דוגמית מתוך מאות הודעות ששלחו עובדי המעון והלשכה לשעבר לגב׳ נתניהו כדי להבין עד כמה הזויות, שקריות, מרושעות ומשוללות יסוד ההכפשות נגדה:

⁃ "תודה שהשפעת עלי ועיצבת אותי בשלבי ההתפתחות והלמידה שלי, גם בפן המקצועי וגם האישי".

⁃ "כולנו עם ראש הממשלה ואיתך ועם יאיר ואבנר שאני מתגעגעת אליהם ולתקופה שהיתה בבית ראש הממשלה...זה כבוד גדול להיות חלק מהבית והמשפחה, אשמח שניפגש".

⁃ "גב׳ נתניהו, אני רוצה לדרוש בשלומך ולספר לך שאפילו בת"א זה (ההתקפות התקשורתיות) נתפס כהסתה... אני דוגמה למי שהייתה בבית ראש הממשלה ומעידה שהדברים האלה הן השמצות... מחזקת את ידיך".

⁃ "באמת שמכל הלב, אנחנו תמיד מוכנות להיות שם בשבילך. אני יכולה להעיד בלב שלם שיש פה צוות שמאוד אוהב אותך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר