יחזיר את המנדט?

כחול לבן ביטלו את הפגישה; ובליכוד מאשימים: בגלל לפיד

הפגישה המתוכננת מחר, בין צוותי המשא ומתן של הליכוד וכחול לבן - בוטלה על ידי כחול לבן. בהליכוד הבהירו כי מי שאשם בביטול הוא - יאיר לפיד, ש"מחבל בממשלת האחדות" (אקטואליה)

(צילום: Marc Israel Sellem/POOL/Flash90)

הפגישה המתוכננת מחר (רביעי) בין ראש הממשלה בנימין נתניהו, ליו"ר כחול לבן, בני גנץ, שנקבעה בערב ראש השנה, בוטלה היום ע"י כחול לבן. בליכוד זועמים ומאשימים את יאיר לפיד.

עם צאת החג, שוחחו ראשי צוותי המשא ד״ר יורם טורבוביץ מכחול לבן והשר יריב לוין מהליכוד, אך כחול לבן החליטו, כי לדבריהם עדיין לא בשלה השעה לפגישה והפגישה המתוכננת - תבוטל.

סיעת כחול לבן הודיעה כי בשלב זה לא בשלו תנאי הסף לקיום מפגש יעיל נוסף של צוותי המו"מ, ולכן מחר, לא יתקיים מפגש כזה. במידה וכן יתקיימו התנאים, תיערך פגישה במהלך השבוע הקרוב.

בליכוד הופתעו מההחלטה של כחול לבן לבטל טת הפגישה ולא לקיים את המשא ומתן בין ראש הממשלה נתניהו לגנץ ואת הפגישה המקדימה בין צוותי המו"מ שנקבעה למחר.

כחול לבן החליטה להפסיק את המשא ומתן לאחדות וללכת לבחירות - הכל בגלל שיאיר לפיד מחבל בממשלת האחדות משום שאינו מכין להסכים לרוטציה בין נתניהו לגנץ, אלא רק לרוטציה בינו לבין גנץ.

בליכוד הוסיפו ואמרו, כי "ראש הממשלה נתניהו שב וקורא לבני גנץ לגלות אחריות, למנוע בחירות ולהיפגש עימו מחר כמתוכנן".

גורם בכיר ב'כחול לבן', אמר ל'מעריב', כי ראש הממשלה היה מעוניין בתמונה משותפת של צוותי המשא ומתן כדי להסיט את המודעות מהשימוע שאמור להיערך לו מחר.

כזכור, פגישת המשא ומתן של נציגי הליכוד וכחול לבן הסתיימה בערב החג, לאחר כשעתיים – ועדיין ללא הסכמות. משכך, האזהרה של הליכוד עלולה להתממש, כי אם לא יקבלו בכחול לבן את מתווה הנשיא – ראש הממשלה יחזיר כבר מחר את המנדט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר