אנטישמיות בניו יורק

צפו: משך לאישה חסידית את הפאה - ונמלט

מקרים נוספים של אנטישמיות ופשעי שנאה תועדו במהלך ראש השנה בניו יורק. בסרטון אחד נראה צעיר תולש את הפאה מאישה, ובשני מנפצים חלונות של בית כנסת (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(תמונת אילוסטרציה: Hadas Parush/Flash90. וידאו: מצלמות אבטחה)

ביום שני השבוע, היום הראשון של ראש השנה, אירעו מקרים נוספים של פשעי שנאה כלפי יהודים בוויליאמסבורג, ניו יורק. שניים מהמקרים, תועדו על ידי מצלמות האבטחה.

בתיעוד הראשון, ניתן לראות אישה הצועדת לתומה ברחוב, יחד עם עגלת תינוק. צעיר, המגיח בריצה, ניגש אליה ותולש לה את הפאה מעל לראשה.

האישה, המושפלת בפומבי, ממהרת להניח את ידיה על ראשה שנותר גלוי, בעוד הצעיר נמלט מהמקום ונראה מסתתר מאחורי רכב חונה.

בתיעוד השני, שהופץ על ידי ארגון השומרים, נראים קבוצת בריונים המתקרבים לעבר בית הכנסת 'ריבניץ'. אחד מהם שומר בצד, בעוד האחרים זורקים חפצים ומנפצים חלונות.

לפי דיווח באתר Yeshiva world news, המשטרה המקומית, בשיתוף עם ארגון השומרים, פתחו בחקירת המקרה ומנסים לאתר את החשודים בניפוץ חלונות בית הכנסת.

ראש העיר, דה בלאזיו צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "זהו מעשה שנאה מזעזע. אנו נמצא את העבריינים והם ישאו באחריות. אם יש לכם מידע, תפנו למשטרת ניו יורק".

למרות הצהרתו, בארגונים היהודים פחות מתרשמים ומזכירים כי בשנה החולפת, אירעו למעלה ממאה מקרים של אנטישמיות ופשעי שנאה בניו יורק - בעוד ראש הערי נכשל ולא הצליח לשמור על הסדר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר