"תפירת וגיהוץ תיקים"

נאמנו של דרעי במתקפה חריפה נגד להב 433 והפרקליטות

בכיר בש"ס ומקורב לשר אריה דרעי יוצא במתקפה חסרת תקדים נגד מערכת המשפט: "יחידת להב 433 שבה נתפרים התיקים לכאורה. עובר לפרקליטות, שם הם מקבלים גיהוץ ואישור סופי" (משפט)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אריה דרעי ואשר מדינה (צילום: פלאש 90)

במשך תקופה ארוכה שמרו בש"ס על גישה ממלכתית מול חוקרי להב 433 ופרקליטות המדינה, אך בסוף השבוע יצא מקורבו ונאמנו של דרעי במתקפה חסרת תקדים נגד גורמי אכיפת החוק.

בטור בביטאון ש"ס הרשמי 'הדרך', יצא אשר מדינה - מזכיר סיעת ש"ס ונאמנו של דרעי - בתקפה חריפה כנגד חוקרי להב 433 ופרקליטות המדינה בטענה כי הם תופרים תיקים לאישי ציבור ובראשם לראש הממשלה בנימין נתניהו. מדינה נמנע להזכיר את תיקי דרעי.

לדברי מדינה בטורו, 2 מיליון אזרחים הצביעו לראש הממשלה בנימין נתניהו - למרות תיקי החקירה נגדו: "אבל את 'המערכת' זה לא מרשים, הם חיים במגדל השן של עצמם, מתבסמים מהכוח המופרז שנטלו לידיהם וממשיכים בדהירת האמוק להפללת נתניהו בכל מחיר".

בשלב זה יוצא מזכיר סיעת ש"ס לתקפה חריפה נגד 'המערכת': "מדובר במשולש ברזל אימתני ובלתי חדיר - יחידת להב 433 שבה נתפרים התיקים לכאורה. עובר לפרקליטות, שם הם מקבלים גיהוץ ואישור סופי, ומשם לתקשורת העוצמתית הפותחת בכתישת הקורבן".

לדבריו: "את 'המערכת' הזו איש עדיין לא ניצח. או שנאלץ 'להתיישר' או שסולק מהדרך בבושת פנים".

מדינה התייחס להפגנת תומכי נתניהו וכתב כי היא "סימלה כנראה את הכיוון של אנשי הליכוד הממורמרים. תחושות זעם ותסכול מול ערכת משפטית דיקטטורית התופרת תיקים פליליים לראש הממשלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר