מצוקה קשה

הכאוס בהר נוף: התושבים נפגשו עם שר התחבורה בצלאל סמוטריץ'

קרוב לארבעה חודשים, הר נוף נמצאת תחת מצור תחבורתי קשה מנשוא, שיכול להיפתר ע"י חשיבה נכונה. נציגי התושבים נפגשו עם שר התחבורה בנושא, ויצאו ממנו אופטימיים (בארץ)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
הכניסה לשכונה (צילום: באדיבות המצלם)

בפגישה שהתקיימה אצל שר התחבורה בצלאל סמוטריץ', בנוגע למצוקת תושבי שכונת הר נוף להיכנס ולצאת מהשכונה, התחייב השר, כי יישם חלק מהמלצות של נציגי התושבים, מה שיביא לפתרון המצוקה הקשה ממנה סובלים תושבי השכונה.

בפגישה המדוברת השתתפו: השר בצלאל סמוטריץ', סמנכ"ל המשרד, הדרג המקצועי של המשרד, נציגי חברת נתיבי ישראל, נציגי חברת מוריה ונציגי ועד הפעולה של תושבי הר נוף.

לאחר ישיבה ממושכת ובחינת כל הממצאים שהציגו ועד הפעולה של התושבים, התקבלו המסקנות הללו:

• מיד לאחר סוכות יחלו לפעול 'שאטלים' שיסעו מהשכונה דרך רחובות: חפצדי ועקיבא אזולאי. ויפנו ימינה לגבעת שאול איפה שיש היום 'אין כניסה' (השוק הסיטונאי) משם ייפתח נתיב לתחבורה ציבורית - לתחנה מרכזית וחזרה להר נוף.

• מעגל התנועה בסוף כנפי נשרים בכניסה להר נוף יורחב ל-2 נתיבים. ממתינים רק לאישור סופי של המשטרה ברגע שיתקבל האישור יתחיל שלב הביצוע. השר ביקש לקבל עדכון אם יש עיכוב מעבר לסביר.

• יחד עם הרחבת הכיכר, חייבים פתרון גם לבעיית התחנות האוטובוס אחריו. הנציגים הציעו שלוש אפשרויות - הם ייבחנו והשר ייתן תשובות בתוך ימים ספורים.

• לאחר חג הסוכות יחלו עבודות ברחוב בית הדפוס להוספת נתיב תחבורה ציבורית - כאשר הבקשה שהנסיעה ישר לכיוון קרית משה תיבחן שוב.

• עוד סוכם שמשרד התחבורה יבדוק עם עיריית ירושלים וחברת אגד את האפשרות לפנות את מסוף אגד לתקופה של שנתיים והוצע מיקום אפשרי - סמנכ"ל משרד התחבורה יבדוק עם ראש העיר ואגד.

• פתיחת כביש יציאה מכיכר סלונים (באמצע הירידה להר נוף , בתחילת שאולזון) לכיוון הכביש שסובב את השכונה ביער, כרגע קק"ל מתנגדים, ונציגי התושבים מקווים שהשר יצליח לפתור את הנושא מולם.

כך או כך, 'כיכר השבת' ימשיך לעקוב האם הסיכומים מבוצעים הלכה למעשה לרווחת תושבי הר נוף.

התושבים בפגישה עם השר

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר