"כיכר השבת" דורג כאתר החדשות הכי מחופש בגוגל ביום הטבח בבית הכנסת

על פי נתוני גוגל, אתר "כיכר השבת" הוא אתר האינטרנט הכי מחופש בקרב גולשים ישראלים ביום הטבח בבית הכנסת בירושלים. אחרי כיכר השבת: "חדשות 2" ו"וואלה! חדשות" (ברנז'ה)

(צילום מסך, גוגל טרנדס)

אתר "כיכר השבת" ממשיך להוביל בפער ניכר על פני שאר כלי התקשורת החרדיים, ולא רק: לפי נתוני "גוגל טרנדס" שמודד את נתוני החיפושים במנוע החיפוש של Google, אתר "כיכר השבת" הוא אתר האינטרנט המחופש ביותר בישראל ביום הטבח בבית הכנסת "בני תורה" בהר נוף.

החיפושים הרבים שזיהה גוגל טרנדס ביום הטבח, מיקמו את "כיכר השבת" במקום הראשון מבין כל אתרי האינטרנט בישראל, ובמקום השני בכלל החיפושים בגוגל בישראל. במקום הראשון נמצא מונח החיפוש "חדשות", שזכה לכמות חיפושים דומה ל"כיכר השבת".

במקביל, מוסיף "כיכר השבת" להוביל את התקשורת החרדית בפער עצום גם בתחום הניו מדיה, עם למעלה מ-136,000 עוקבים בעמוד הפייסבוק הרשמי של האתר שגם הוגדר השבוע על ידי פייסבוק כדף מאומת.

עמוד הפייסבוק הרשמי של "כיכר השבת" זוכה לתפוצה של מיליוני משתמשים מדי שבוע. בזמן מבצע "צוק איתן" אף דורג כעמוד הפייסבוק השלישי בכמות האינטרקציות שלו בתחום אתרי החדשות בישראל כשלפניו ממוקמים עמודי הפייסבוק של "ידיעות אחרונות" ו"וואלה סלבס!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר