רוכבי אופניים

אסונות ביום הכיפורים: 2 ילדים נהרגו בדרכים

שני ילדים נהרגו היום, יום הכיפורים, בזמן שרכבו על אופניים • ילד בן שמונה נפגע מרכב חולף בתל אביב ונהרג • ילד בן שמונה נהרג בזמן שרכב על אופניו סמוך לבן שמן (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
ארכיון (צילום: דוברות איחוד הצלה)

שני ילדים נהרגו היום, יום הכיפורים, בזמן שרכבו על אופניים. ילד בן שמונה נפגע מרכב חולף בתל אביב ונהרג. ילד נוסף, בן שמונה, נהרג בזמן שרכב על אופניו סמוך לבן שמן.

מהמשטרה נמסר באשר לתאונה בתל אביב: "בשעות הצהריים, אירעה תאונת דרכים בצומת הרחובות ז'בוטינסקי ונמיר בת"א, במהלכה רכב נוסע פגע בילד כבן 8 בעת שחצה את הכביש על אופניו.

"הילד נפצע באורח קשה ומאוחר יותר לצערנו נפטר מפצעיו בבית החולים. בוחני התנועה של המשטרה הגיעו למקום והחלו בבחינת נסיבות האירוע. נהג הרכב הפוגע (20, רמלה) נעצר לחקירה".

חובשת בכירה במד"א נעם ויסבוך, שטיפלה בילד בתל אביב, סיפרה: "היינו בנסיעה מנהלתית ברחוב סמוך כשקיבלנו דיווח מהמוקד על התאונה. הילד שנפגע מהרכב שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם חבלת ראש קשה, יחד עם רופא שחלף במקום הענקנו לו טיפול רפואי, העלנו אותו במהירות לאמבולנס ופינינו אותו במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה שם הרופאים המשיכו להאבק על חייו אבל לבסוף נאלצו לקבוע את מותו".

פראמדיקית מד"א תרצה כרמי, שטיפלה בילד בבן שמן, סיפרה: "על הכביש המהיר שכב הילד כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה כשהוא סובל מחבלת ראש קשה. אזרחים שהיו

במקום העניקו לו טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה בסיסיות בהדרכה של מוקד מד"א, המשכנו את הטיפול הרפואי ותוך כדי ביצוע פעולות החייאה מתקדמות פינינו אותו במצב אנוש לבית החולים, שם לאחר מאמצי החייאה רבים נקבע מותו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר