נגד סער

ברקת: "אחרי נתניהו, אני אהיה ראש הממשלה"

ח"כ ניר ברקת, ראש עיריית ירושלים לשעבר שנבחר בצמרת הליכוד, מכריז כי לאחר עידן נתניהו הוא מתכוון להתמודד על ראשות המפלגה ולהגיע לכס ראש הממשלה (חדשות, פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ניר ברקת (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

ח"כ ניר ברקת, ראש עיריית ירושלים לשעבר שנבחר בצמרת הליכוד, מכריז כי לאחר עידן בנימין נתניהו הוא מתכוון להתמודד על ראשות המפלגה ולהגיע לכס ראש הממשלה.

בראיון ל'ידיעות אחרונות' אמר הבוקר (חמישי) ברקת: "ביום שאחרי עידן נתניהו אציג את עצמי לראשות התנועה ולראשות הממשלה". על השאלה האם ינצח את גדעון סער, ענה ברקת: "כן. כשאני יוצא למרוצים, אני יודע להצ־ ליח ולהגיע ראשון".

לדבריו: "אני בא מהעולם הבינלאומי, אני יודע לעשות עסקים מצוין. אני קרוב מאוד לאמריקאים ולעולם הרחב. לדעת לדבר עם מנהיגי עולם כמו שנתניהו עושה היום זה אתגר גדול, ולד־ עת איך העולם הזה עובד זה יתרון אסטרטגי. אני יזם בנשמתי, יזמות היא כישרון מולד. אי אפשר לרכוש אותה".

ברקת מבהיר כי לא יתמודד כל עוד נתניהו עומד בראשות הליכוד: "לא אתמודד מול נתניהו אפילו במחיר הפסד. אני מאחל לו אריכות ימים בתפקיד. בבוא העת, כשיחליט לפרוש, אני אהיה ראש הממשלה הבא".

בראיון ל'ידיעות אחרונות' נשאל ברקת מיליונר היי־טק, שעל פי הערכות שווה כחצי מיליארד שקל, יכול לעמוד בראש מפלגה שמציגה את עצמה כחברתית?

"דווקא הנוחות הכלכלית היא יתרון ענק. אני לא צריך אף אחד. עוד לא נולד הטמבל שינסה לשחד אותי. בעשר שנות כהונתי כראש עיריית ירושלים קיבלתי בשכרי שקל לשנה, וזה שכרי גם כיום כחבר כנסת. אני לא מחפש טובות הנאה ומגיע כדף חלק לראות איך לעשות טוב למדינה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר