מעצרו הוארך

נמצא אצלו קוקאין: זה החשוד בדריסת בן 8

אמיר אבו לאבן, בן 20 מרמלה, הוא הנהג החשוד בהריגת איתי מרגי, הילד שרכב על אופניו בתל אביב ביום כיפור. ברשותו נמצא קוקאין, ובמשטרה חושדים כי הוא גם סחר בסמים (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
איתי מרגי (צילום: באדיבות המשפחה)

מעצרו של אמיר אבו לאבן, תושב רמלה בן 20, החשוד כי הוא הנהג שהרג את איתי מרגי בן ה-8 ביום כיפור, הוארך היום (חמישי) בבית משפט השלום בתל אביב, עד ליום ראשון.

על אבו לאבן נתפסו בעת המעצר 1.6 גרם של חומר מסוג קוקאין, והמשטרה חושדת כי הוא עסק גם בסחר בסמים. עדי ראייה סיפרו כי ראו אותו מנסה לזרוק את הסם מחלון רכבו לאחר התאונה.

לדברי הטוען המשטרתי, "זו לא תאונת רמזור רגילה, הנסיבות הן שונות. אחד העדים אמר כי נהג במהירות מטורפת. עד הראיה סיפר כי אמר לבן שלו שראה את הרכב נוסע במהירות מטורפת".

השופט, שהסכים להארכת המעצר, אמר בדיון: "מעשיו של החשוד מלמדים חשד לשיבוש. אינני מתעלם מעברו הפלילי הנקי אולם מעשיו מקשים לטעת אמון בו".

הוא הוסיף כי "מדובר בעבירות תעבורה יחד עם עבירות סמים. לגבי עבירות הסמים, החשד לסחר מבוסס מדובר בכמות מעל הכמות המותרת בחוק לצריכה עצמית".

עו"ד דימה אניקין, שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את החשוד, מסר בתום הדיון: "מדובר בטרגדיה נוראית. הצעיר ללא עבר פלילי. הוא משתף פעולה עם חוקריו אך נראה שהוא עדיין לא מעכל את האירוע. התיק נמצא בשלב מוקדם של החקירה וממתינים שהמשטרה תסיים את החקירה".

מרגי בן ה-8 נפגע מרכב בצומת הרחובות ז'בוטינסקי ונמיר בתל אביב. הוא פונה תחילה כשהוא במצב אנוש לבית החולים איכילוב, אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

חובשת בכירה במד"א נעם ויסבוך סיפרה: "היינו בנסיעה מנהלתית ברחוב סמוך כשקיבלנו דיווח מהמוקד על התאונה. הילד שנפגע מהרכב שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם חבלת ראש קשה, יחד עם רופא שחלף במקום הענקנו לו טיפול רפואי, העלנו אותו במהירות לאמבולנס ופינינו אותו במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה".

מבית החולים איכילוב נמסר אמש: "לצערנו, ילד בן 8 שרכב על אופניים נפגע באורח אנוש מרכב נוסע במהלך יום הכיפורים במרכז תל אביב. הוא הובהל לחדר הטראומה כאן במרכז הרפואי איכילוב ת"א וחרף מאמצי הרופאים נאלצנו לקבוע את מותו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר