הפיצוי יתרם לעמותה

עופר ברקוביץ תבע את ליאון, הפסיד וישלם פיצוי

מי שהיה מועמד לראשות עיריית ירושלים - עופר ברקוביץ, תבע את ראש העיר, משה ליאון על כך שהוא מפרסם את שמו במודעות ה'שנה טובה', ברקוביץ הפסיד וחויב בפיצוי (ברנז'ה)

מישאל לוי | כיכר השבת |
עופר ברקוביץ (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

יו"ר סיעת 'התעוררות', עופר ברקוביץ', שהיה המועמד המוביל לראשות העיר ירושלים מול משה ליאון, החליט לתבוע את ליאון על כך שבשלטי העירייה, שמו מופיע ודבר זה מהווה תעמולת בחירות, השופט דחה את עתירתו של ברקוביץ' וחייב אותו בפיצוי.

סמוך לראש השנה, התפרסמו ברחבי ירושלים, ברכות לילדי העיר לקראת שנת הלימודים, ובברכת שנה טובה. ברקוביץ' החליט לתבוע את ראש העיר, כי חתם את שמו על השילוט וטען בין היתר כי מדובר בתעמולת בחירות.

את ראש העיר ייצגו בעתירה עו"ד טוביה פיסינגר ועו"ד יאיר אקשטיין (מאגף היועץ המשפטי לעירייה), הם טענו, כי מדובר במעשה לגיטימי, והביאו הוכחה תקדימית מראש העיר חולון מוטי ששון.

השופט ארנון דראל ציין, כי אין בסיס לעתירה ודחה אותה על הסף.

בשל כך, חויב ברקוביץ בפיצוי לראש העיר בהוצאות ההליך המשפטי על סך 5,000 ש"ח. ראש העיר, משה ליאון, החליט שככל שניתן משפטית, הפיצוי יתרם לעמותה למען תושבי העיר.

ראש העיר, משה ליאון אמר בתום הדיון: "צר לי שעופר מבזבז את זמנו של בית המשפט והמערכת הציבורית העירונית והלאומית בעתירות שווא שלא לצורך. אני שב וקורא לעופר להתבגר, להירתם לעשייה למען תושבי העיר ולהפסיק בפרובוקציות חסרות תועלת".

מתנועת התעוררות נמסר בתגובה: "הקמפיין האישי של לאון ברחבי לוחות העיר איננו ראוי, ואף אם נקבע כי לא מדובר בתעמולה אסורה, בעינינו בזבוז משווע של כספי משלם המיסים הירושלמי. במקום להשקיע בחינוך, בפיתוח כלכלי, בדיור לצעירים, ובניקיון העיר ליאון משקיע בקמפיין יחצ אישי בכל העיר. נמשיך לעקוב, לפעול ולשמור על הקופה הציבורית, ולמנוע בזבוזים מיותרים כמו שיפוץ לשכתו של ליאון, כמו מינויי מקורבים וכמו מהלכים אחרים שאינם סבירים ועל חשבונם של משלמי המיסים בירושלים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר