תיק 4000

עורך הדין של הרבי מחב"ד יסיר את סעיף השוחד מנתניהו?

הפרקליטים שהביא ראש הממשלה מארה"ב, בהם עו"ד נתן לוין שייצג את חב"ד במשפט הספרים, הצליחו ככל הנראה לשכנע את היועץ המשפטי להסיר את סעיף השוחד מתיק 4000 (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

תחת הכותרת "חשש בפרקליטות", דיווח עיתון מעריב כי ייתכן וסעיף השוחד בתיק 4000 יוסר, וראש הממשלה יעמוד לדין רק בגין הפרת אמונים.

לפי הדיווח, מי שככל הנראה הצליחו להשפיע על עמדת היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט במהלך הליך השימוע, הם הפרקליטים שהובאו מארה"ב לסיוע דווקא בתיק זה.

אחד מעורכי הדין שהובאו מארה"ב, הוא נתן לוין, שניהל את המאבק המשפטי בפרשת הספרים, בגניבה שהסעירה את חסידות חב"ד.

בסופו של דבר, פסק בית המשפט כי יש להחזיר את הספרים, אותם קיבלו בירושה מאדמו"רי הדורות הקודמים בחב"ד, לידי הרבי מליובאוויטש.

עו"ד עמית חדד אחרי השימוע

ב'כאן חדשות' דווח לאחר השימוע כי נתן לוין הציג ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט ולבכירי הפרקליטות חוות דעת המתבססת על הדין הבין לאומי, ולפיה סיקור חיובי אינו בגדר שוחד.

עוד דווח ב'מעריב' בשם גורמים בחדר הדיונים שבו נערך השימוע לראש הממשלה, כי עוצמת העיסוק בתיק 2000, נחלשה עד כי ייתכן שהתיק כולו ייגרע - ולא יוגש כתב אישום בגינו.

גם בנוגע לתיק 1000 דווח כי פרקליטי נתניהו הצליחו למזער את חלקו בפרשה ולהראות כי חלק מהמתנות לא ניתנו בידיעתו אלא התקבלו על ידי אחרים בסביבתו, ובהם רעייתו שרה ובנו יאיר, וכן להקטין את שווי המתנות המצטבר המיוחס לנתניהו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר