צפו

איש התקשורת איים, מוחמד סעוד פנה למשטרה

נועם רותם, מהעומדים מאחורי תחקיר הבוטים המזויפים איים בהודעה פרטית על הבלוגר הסעודי, שהעלה סרטון לחשבון הטוויטר שלו עם בקשה מהמשטרה לפתוח בחקירה (חדשות)

מישאל לוי | כיכר השבת |
(צילום: מתוך טוויטר)

נועם רותם, איש תקשורת ישראלי ומאלו העומדים מאחורי תחקיר ה'בוטים' במסגרתו נטען כי הליכוד מפעיל בוטים בטוויטר, מה שהתברר בהמשך כלא נכון, שיגר הודעות מאיימות למוחמד סעוד, הבלוגר הסעודי שהפך לתופעת רשת בישראל.

בהודעות כתב לו רותם: "אני יודע שאתה נסחט על ידי הממשלה שלך. לא מציע לך להיכנס איתי ראש בראש, כי זה יגמר רע מאוד בשבילך".

"אני יודע הרבה יותר ממה שאתה חושב", המשיך רותם בהודעה נוספת ולסיום כתב לו: "אני יכול לעזור לך, אם תרצה".

את צילום המסך מההודעות העלה סעוד לחשבון הטוויטר שלו, עם הכיתוב הבא: "תראו מה שולח לי האיש מאחורי תחקיר הבוטים המזויף, התרגלתי לקללות וגידופים, עכשיו כבר עברו לאיומים, תראו מה שנאת נתניהו עושה לאנשים, אני עדיין אוהב את כל אזרחי ישראל".

בתגובה כתב לו רותם: "ראשית, אני שמח שהחלטת להעביר את השיחה לפלטפורמה פומבית, רק תוהה למה חיכית עד צאת השבת כדי לענות. מתחזק?".

"שנית, בוא נדבר על הויזה שניתנה לך על ידי הממשלה הסעודית ושבעזרתה הגעת לישראל. לכמה אזרחים סעודים אחרים היא ניתנה? ולבסוף, בוא נדבר על הבוס שלך. רוצה עוד?".

אבישי גרינצייג, הכתב לענייני משפט של העיתון גלובס כתב בתגובה לרותם: "זה הזמן שאתה אמור לסגור את החשבון ולהיעלם מהנוף הציבורי עד שהסחיטה המזעזעת שלך תישכח. רגע לפני שאתה נעלם: אפשר בבקשה הסבר לאיום שלך שאם הוא לא ייכנע לך זה "ייגמר רע מאוד עבורו"?".

בציוץ נוסף, עם הסרטון המצורף פנה סעוד למשטרה: "משטרת ישראל שלום. אני מאיימים עלי איש בשם נועם רותם, אתם משטרה טובה תעצרו אותו הוא מאיים עלי שקרים מה שהוא כתב לא נכון, אני לא נסחט, אבל זה לא הנושא. אני מאמין שתעשו משהו הוא עושה ככה כי אני תומך בנתניהו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר