"לא בטיחותי" • צפו

בושה: עיריית רמת גן הורתה לפקחים לפרק סוכות זמניות

עיריית רמת גן הורתה לפקחיה לפרק סוכות ב"פארק הלאומי" בטענה כי הן לא בטיחותיות. בני ישראלוביץ, שהקים את הסוכה, מתאר ל'כיכר השבת' את השתלשלות המקרה (בארץ)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

בושה: פקחי עיריית רמת גן הורו הבוקר (שלישי) לפרק סוכה זמנית שהקימו מבקרים חרדים בפארק הלאומי בעיר, בטענה שהסוכה לא בטיחותית.

בני ישראלוביץ, שהקים את הסוכה מגולל את אשר אירע בשיחה עם 'כיכר השבת': "כבר 10 שנים שאני וקבוצת חברים מגיעים מידי שנה בחול המועד סוכות לעשות על האש בפארק הלאומי ברמת גן, קבוע אנחנו מגיעים לאותו מקום עם סוכה ניידת שקנינו במיוחד".

על התקרית עם פקחי העירייה שדרשו לפרק את הסוכה הוא מספר: "היום אחרי שהקמנו את הסוכה הגיע פקח של העירייה ודרש שנפרק את הסוכה בטענה שזה לא תקין וצריך אישור מהנדס".

לדברי ישראלוביץ: "עוברי אורח שחלפו במקום נדהמו מהאטימות של הפקחים. הפקחים הביאו תגבורת של שוטרים כאילו מדובר במחבל חמוש. בסופו של דבר נכנענו להם ופירקנו את הסוכה, חבל שבמדינת היהודים 2019 ככה מתנהגים ליהודים שמבקשים לקיים מצוות".

בעיריית רמת גן מתנצלים ואומרים בתגובה: "פקחי הפארק הלאומי שהורו למבקרים לפרק סוכה פעלו לפי מדיניות רבת שנים לפיה בשל שיקולי סדר ובטיחות לא מאושרת הצבה או בניה של שום מבנה או אפילו אוהל ללא אישור יועץ בטיחות ופניה מראש".

"לאחר שקילת הדברים על ידי בעקבות פניית תושבים, שנפגעו מהמראות בסרטון החלטתי להפעיל שיקול דעת ולהחריג ולאפשר הצבת סוכות תקניות ותקינות במהלך חג הסוכות. מהיום ניתן יהיה להקים סוכה ובלבד שהפיקוח שוכנע שמדובר בסוכה תקנית ותקינה ללא אלמנטים מסוכנים הבולטים לעין".

"למרות שהפקחים ביצעו את מלאכתם נאמנה ולא בטוח שבשום פארק אחר מותר הדבר, אנחנו מצרים ומתנצלים אם מי מהמעורבים או הצופים בסרטון נפגע. חג שמח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר