כאוס אדיר?

מחר: צפויים שיבושים כבדים בכביש מספר 1

בשל מחאתם של עובדי חברות התחבורה הציבורית, ובשל ההמונים שצפויים להגיע ל"ברכת הכהנים" בכותל. מחר (רביעי), צפויים שיבושים ועומסים כבדים בדרך לירושלים (ארץ)

(צילום: Yonatan Sindel/Flash90 )

מחאתם של עובדי חברות התחבורה הציבורית יחד עם העלייה ההמונית לברכת הכהנים בכותל, צפויה לסתום את כביש 1, ולגרום לשיבושים כבדים בדרך לירושלים.

עובדי חברות התחבורה הציבורית צפויים להפגין מחר על רצונו של משרד התחבורה לקצץ בתקציבים המועברים ישירות לחברות.

במסגרת ההפגנה, כ-40 אוטובוסים של החברות הפרטיות – אפיקים, קווים, מטרופולין, סופרבוס, נתיב אקספרס, אגד תעבורה, דן בדרום ודן ב"ש – ייסעו מחר בשיירה איטית לאורך הכביש המהיר מתל אביב לירושלים.

הבלאגן הגדול יתחיל בתחילת כביש 1 סמוך למחלף שפירים ועד לקרית הממשלה הסמוכה לכניסה לעיר בירושלים.

כמדי יום בחג הסוכות, מורגשת תנועה ערה של מכוניות בדרכה לירושלים כדי לפקוד את עיר הקודש במועד. מחר, העומס צפוי להכפיל את עצמו בשל אירועי ברכת הכהנים מה שיכול להוביל לכאוס תחבורתי אדיר.

נהגי האוטובוסים מוחים על הקיצוץ המתוכנן, אשר יוביל לכך שמשכורות עובדי ונהגי החברות יפגעו ושירותי התחבורה הציבורית לקהל הנוסעים יצומצמו באופן מידי. בחברות הזהירו כי במידה ולא יוחלט על שינוי בתכנון, הם יחריפו את המאבק יצמצמו את שירותי התחבורה הציבורית באופן משמעותי.

"החלטה שכזו, מעבר להיותה לטעמנו בלתי חוקית, מהווה הפרה בוטה ויסודית של הסכמי ההפעלה עליהם חתומה הממשלה" טענו במכתב שהועבר לשר התחבורה בצלאל סמוטריץ'. "אין זה מתקבל על הדעת שממשלת ישראל תפר ברגל גסה הסכמים עליהם היא חתומה"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר