50 אלף איש! בשמחה הגדולה בישראל בחצר הקודש מישקולץ בפתח תקוה

האדמו"ר ממישקולץ בנאומו: אנו נמצאים כעת בתקופה של 'ניפוץ אלילים' – הולך להיות דברים גדולים ונשגבים לעם ישראל. כולכם תראו זאת!(חרדים)

(צילום: שי אליהו)


על פי הערכת המשטרה למעלה מ - 50 אלף איש, מכל גווני הקשת הציבורית, השתתפו באירוע הענק 'שמחת בית השואבה הגדולה בישראל' בחצר הקודש מישקולץ בפתח תקוה, בראשות כ"ק מרן האדמו"ר ממישקולץ שליט"א – מנהיגה הרוחני של פתח תקוה, שהתקיימה אמש במוצאי חג ראשון של סוכות, בכיכר מישקולץ - צומת הרחובות סלנט - אחד העם, והרחובות הסמוכים שליד בנין ישיבת מישקולץ במרכז העיר פתח תקוה.

באירוע השתתפו ראש עיריית פתח תקוה, והצמרת העירונית, וכל הסגל הבכיר במשטרת ישראל, אישי ציבור, וכן עשרות רבנים וראשי ישיבות, ואחמי"ם רבים.

שיאו של הערב היה נאומו המלהיב והמחזק של כ"ק מרן האדמו"ר ממישקולץ שליט"א, שדיבר מענייני החג והשעה. בין דבריו אמר האדמו"ר: אנחנו נמצאים כעת בתקופה של 'ניפוץ אלילים', כמובא בחז"ל שלפני ביאתו של מלך המשיח, עם ישראל יגיע למסקנה שאין להם על מי להישען אלא על אבינו שבשמים. בתקופה הקרובה הולך להיות דברים גדולים ונשגבים למען עם ישראל, כולכם תראו זאת!

(את הנאום המלא של האדמו"ר, ניתן לשמוע בווידאו באתר)

בסיום דבריו הנרגשים קיבל קהל הרבבות יחד עם האדמו"ר 'קבלת עול מלכות שמים' כשקריאת 'שמע ישראל' מהדהדת למרחקים בחוצות העיר, מה שקירב המונים לאביהם שבשמים, ואף את המון העם הרחוקים מדרך המסורת.

ראש העיר פתח תקוה מר רמי גרינברג, אמר בנאומו: 'האדמו"ר ממישקולץ הוא לא רק מנהיגה הרוחני של העיר, אלא הוא גם האבא של פתח תקוה. גאוות העיר פתח תקוה שהאדמו"ר ממישקולץ שוכן בתוכה'.

על החלק האומנותי ניצחו, ענקי D7זמר: ליפא שמעלצר–ארה"ב, שולי רנד, וחיים ישראל ותזמורתו המורחבת של יוסי שטענדיג – ארה"ב.

. האירוע הענק אף הועבר בשידור חי ברדיו 'קול ברמה' ובכל ערוצי התקשורת בארץ ובעולם היהודי.

משטרת פתח תקוה הקצתה מאות שוטרים וקצינים מתחנת משטרת פתח תקוה והמחוז, לאבטח את שלום ההמונים, ובד"ץ מישקולץ – מערכת הכשרות המהודרת ביותר בפתח תקוה, שכל תושבי העיר ובני היהדות הנאמנה סומכים עליה, העמיד עשרות סדרנים שפיקחו על כל גדרי הצניעות והקדושה במעמד, דבר שאין לו אח ורע, באירוע בסדר גודל ענק שכזה.

בסיום האירוע עברו אלפי איש להתברך מפי מרן האדמו"ר ממישקולץ שליט"א האהוב והנערץ על כל תושבי העיר, אשר כידוע ברכותיו אינן שבות ריקם ומתקיימות במלואן בזכות כוח התורה שבו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר