תיעוד מהשטח

גם החיילים בירכו: "מבצע לולב" של חב"ד

בכל רחבי הארץ, מזכים חסידי חב"ד את המוני בית ישראל, גם באמצעות סוכות ניידות, בנטילת ארבעת המינים, במסגרת "מבצע לולב" שיזם הרבי מליובאוויטש • צפו בתיעוד (חסידים)

(צילום: באדיבות צעירי חב"ד)

חסידי חב"ד בכל רחבי הארץ, מזכים את המוני בית ישראל בנטילת ארבעת המינים, וזאת במסגרת "מבצע לולב" שיזם האדמו"ר מליובאוויטש.

כבר בחג הסוכות, יצא לדרך המבצע, כשבמהלך החג זיכו שלוחי חב"ד, לצד אנ"ש, המונים מתושבי ארץ הקודש בנטילת ארבעת המינים.

כך, למשל, קבוצה של עשרות חסידים מהעיר אלעד צעדו ברגל ליישובים בסביבה וזיכו רבים במצווה. כמו באלעד, כך גם בכל עיר ועיר, במקומות הומי-אדם; בבתי רפואה, במרכזים מסחריים, בבתי אבות, בבסיסי צה"ל, בשוקים וברחובות הערים.

בצעירי אגודת חב"ד נערכו מבעוד מועד למבצע הגדול והפיקו שלל אביזרי עזר שיסייעו לחסידים להביא את המבצע לשיאים חדשים.

לצד שלל עלוני הסברה תורנים ומרהיבים על החג, בצעירי חב"ד יזמו הפקת סוכה ניידת, נוחה ונגישה, הנגררת לאופניים ומאפשרת להסתובב במקומות רבים, בנוחות ובקלות, במטרה להביא את שמחת החג לרבים.

מהסוכה, המעוצבת להפליא, בוקעים ניגוני החג התוססים כשהשלוחים והחסידים מזמינים את הקהל להיכנס פנימה, ליטול ארבעת המינים ולברך על "לישב בסוכה".

בבתי הרפואה ובבתי האבות, מזכים השלוחים את אלפי המאושפזים ובני משפחותיהם במצוות החג, כשלרבים מהם זו האפשרות היחידה לקיים את המצווה. ברחבי הארץ גם פזורות סוכות מיוחדות של בתי חב"ד, שמאפשרים לציבור הרחב לאכול בסוכה כשרה למהדרין וליטול את הלולב.

הפעילות של חסידי חב"ד מקיפה את כלל הגילאים והגוונים באוכלוסיה, מבוגרים כמו צעירים, עולים חדשים כמו תושבים וותיקים.

"הרבי הורה להגיע לכל יהודי ויהודי ולהעניק לו את האפשרות לקיים את מצוות החג", אומר הרב יוסף יצחק אהרונוב, "כל שנה מרגש מחדש לראות את ההתלהבות של המוני בית ישראל לקיים את מצוות החג".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר