צפו בווידאו

ח"כ אורי מקלב במעמד הגר"ח: "אנחנו לא יודעים מה יהיה"

ח"כ אורי מקלב תקף את השלטון הקודם בעיריית ירושלים במהלך הנאום שנשא בביקורו של מרן הגר"ח קנייבסקי בירושלים והתייחס להסתה הקשה נגד הציבור החרדי (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

ח"כ אורי מקלב תקף אמש (שלישי) את השלטון הקודם בעיריית ירושלים במהלך הנאום שנשא בביקורו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי בשכונת גבעת שאול בירושלים.

"זכינו בתוך פחות משנה שמרן שר התורה מגיע לירושלים פעם אחר פעם. כמובן לא בחרנו את האירועים האלה אבל גם את הבחירות לא בחרנו", פתח מקלב את דבריו והתייחס לייחודיות של העיר ירושלים, שעברה 2 מערכות בחירות בשנה האחרונה: "שהיה צורך, מרן הוא דאג ופעל לחזק את ירושלים. ירושלים תהיה מקום של מלא תורה טהרה וקדושה".

באשר לשכונות המעורבות אמר: "אנחנו רואים את חיזוק השכונות בתקופה האחרונה, אנחנו חוזרים כעת מנווה יעקב בצד אחד, ועכשיו אמרתי כאן למארגנים בגבעת שאול שאני הייתי בעיריית ירושלים, נלחמו כאן בשכונה הזו לא לתת בתי ספר לציבור שלנו. פה בגבעת שאול. אבל הלכו פה לאורם של גדולי ישראל. הציבור יודע מנהיגות.

"בסוכות אנחנו מחברים את המינים, בפסח אנחנו מפרידים בין הבנים כי עוד לפני יציאת מצרים לא היו כולם כפופים לגדולי ישראל אבל היום אנחנו רואים שהציבור מתאחד ושומע לדברי גדולי ישראל מחזק ומגיעים לכאן.

"אי אפשר להתעלם מההטרחה הגדולה של מרן שר התורה בכל הארץ וכאן בירושלים. אנשים מגיעים ומתחזקים ומקבלים על עצמם כשרות, טהרה, לימוד תורה. מי פילל לראות בשכונות המעורבות אנשים שלא היו נמנים על הציבור החרדי, אנשים עולים לבמות ומתחזקים".

מקלב התייחס בסיום דבריו למערכות הבחירות שעברו, ולהסתה המשתוללת נגד הציבור החרדי: "ככל שהם רודפים אותנו, ורוצים לחלן אותנו, הם מדברים על מדינה חילונית. הם רוצים לכפות עלינו לא לאפשר לחיות חיי תורה והלכה בארץ ישראל. אבל אם אנחנו מתחזקים באחדות כנגד מי שמנסה לערר את הדברים האלה ולחלן אותנו, רואים את ההתעוררות, את החיזוקים שאין כמותם. בבאר שבע בתל אביב בכל מקום. זו תקופה לא ברורה אנחנו לא יודעים מה יהיה עם ההסתה כנגדנו, אבל דבר אחד אנחנו יודעים: נחזק את האחדות בנינו נצליח לעבור את זה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר