חול המועד סוכות

דרמה ברשב"ם: צעיר ניסה לפרוץ לביתו של מרן שר התורה

צעיר חרדי, לבוש בכובע וחליפה ועטוף בטלית, ניסה לפרוץ לבית מרן הגר"ח קנייבסקי, ברחוב רשב"ם בבני ברק - כי הוא צריך "להתברך באופן דחוף ביותר", ומשלא נענה - פרץ את חלון הכניסה (חדשות)

יענקי כץ | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

צעיר חרדי, לבוש בכובע וחליפה ועטוף בטלית, ניסה לפרוץ הבוקר (חמישי) לביתו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי, ברחוב רשב"ם בבני ברק - כדי לקבל ברכה.

במשך כעשר דקות, הוא בעט בדלת הבית בחוזקה ומשלא נענה, בשל שעת הבוקר בה לא מתקיימת קבלת קהל, הוא שבר את החלון הצמוד לדלת הכניסה וניסה להיכנס דרכו אל הבית.

הצעיר במדרגות הכניסה לבית

הצעיר צעק תוך כדי מעשיו כי הוא צריך "להתברך באופן דחוף ביותר", וכי "אני רוצה דחוף את הרב", אך בני הבית מנעו ממנו כל הגעה אל הגר"ח, עד שהשיטור העירוני שהוזעק למקום, הוציא אותו החוצה ופינה אותו מהמדרגות המובילות אל הבית.

לאחר המקרה החמור עוכב הצעיר לתשאול על-ידי שוטרי השיטור העירוני.

חלון הכניסה לבית שנפרץ

אחד הנוכחים במקום מספר ל'כיכר השבת': "הוא היה אחוז טירוף, הוא הצליח לשבור את החלון ולפרוץ אל הבית. מפחיד לחשוב מה היה עלול לקרות אם אותו צעיר היה מצליח להגיע אל החדר של מרן שר התורה".

הצעיר מעוכב במקום

יצויין כי הפריצה מתרחשת בדיוק יממה לאחר שעלה לדיון ציבורי הצורך באבטחת גדולי ישראל ובליווי משטרתי במסעותיהם ברחבי הארץ, כאשר יש שהביעו תרעומת על המשטרה שאיבטחה את הגעת מרן הגר"ח קנייבסקי לירושלים.

גורם המעורה בפרטים אומר ל'כיכר השבת': "מספיק שמתוך אלפי הנדחקים, יש אדם אחד מעורער בנפשו והרב חס וחלילה בסכנה".

חלון הכניסה לבית שנפרץ
חלון הכניסה לבית שנפרץ
הכוחות שהוזעקו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר