מוכרים דירות יוקרה בתל אביב? אל תעשו את זה לבד

בניתם או רכשתם דירת יוקרה בתל אביב במיטב כספכם. טיפחתם אותה, עיצבתם אותה, השקעת בה מזמנכם ומכיסכם והגיעה העת למכור אותה (בלוגל)

(פיקסביי)

אם התסריט הזה מוכר לכם אז חשוב שתדעו שאתם לא לבד. בניתם או רכשתם דירת יוקרה בתל אביב במיטב כספכם. טיפחתם אותה, עיצבתם אותה, השקעת בה מזמנכם ומכיסכם והגיעה העת למכור אותה, אם בגלל שאתם עומדים לעבור למקום אחר בתל אביב או בעולם או אם על מנת לממש את ההשקעה. אתם מפרסמים את הנכס היוקרתי שלכם חודש, חודשיים, חצי שנה ועדיין לא מצאתם קונה פוטנציאלי.

כפי שציינו מקרים כאלו הם לא נדירים בשוק הנדל"ן היוקרתי בעולם, בטח ובטח שאינם נדירים במחוזותינו – בישראל.

המדינה שלנו עברה לא מעט טלטלות בשנים האחרונות ובתוך כך גם שוק הנדל"ן. היה לנו את מחאת קיץ 2011 לצדק חברתי, יש לנו שוק נדל"ן שמחיריו מאמירים מדי יום (יש יאמרו בועה נדל"נית), מדי פעם אנחנו חווים נפילות של טייקונים, חוקים ומיסוי נכסים משתנה תדיר ובשנה האחרונה אנחנו מרגישים היטב גם את המיתון - כל אלו יחדיו הביאו להאטה בשוק הנדל"ן הישראלי. בהאטה הזו חשים כולם; גם מי שמנסה למכור דירות יוקרה בתל אביב וגם מי שמנסה למכור בית פרטי עם 5 חדרים בחדרה. אף אחד לא יכול להתחמק מהמצב, הוא פוגש את כל שכבות האוכלוסיה והוא לא מבחין בין צבע, גיל, מוצא או דת.

וכך יוצא שגם מי שיש לו דירה אחת או כמה דירות יוקרה בתל אביב מוצא את עצמו מתוסכל מאחר ולא הצליח למכור את הנכסים שבבעלותו בזמן שהקצה לעצמו ומרגיש שרק התפשרות על המחיר תפתור את המצב.

רגע לפני שמתייאשים ומוכרים דירת יוקרה בזול...

המצב בשוק הנדל"ן הישראלי אכן מאתגר ומציב קשיים, אך אסור לומר נואש ובוודאי שלא מומלץ להוריד באופן משמעותי את המחיר רק על מנת למכור ומהר. עם קצת סבלנות ועזרה מקצועית – תוכלו למכור את דירות היוקרה שלכם במחיר הראוי, קל וחומר במחיר שיחזיר לכם את ההשקעה ואף יניב עבורכם רווח נאה. אחרי כול ההשקעה, מגיע לכם!

על איזה עזרה אנחנו מדברים כאן ואיך אפשר לקבל אותה?

נכון להיום יש בישראל מספר מצומצם של משרדי תיווך שעיקר התמחותם – מכירה/קניה של דירות יוקרה בכלל וכן דירות יוקרה בתל אביב, בפרט. משרדים אלו דומים במידה מסוימת למשרדי תיווך אחרים במובן הזה שהם ממלאים את אותו תפקיד. אך הייחודיות של משרדי תיווך אלו שאנחנו מציגים בפניכם באה לידי ביטוי במומחיות שלהם למכור דירות יוקרה.

מדוע צריך משרדי תיווך מיוחדים כאלו אתם שואלים? ובכן, מאחר ומשרדי תיווך אלו פונים לקהל שונה ממשרדי תיווך 'רגילים'. משרדי תיווך אלו נמצאים כבר בקשר עם מוכרי וקוני נכסים יוקרתיים, יש להם מאגר קיים של לקוחות אמידים והם מהווים סוג של צומת שבה נפגשים מוכרים וקונים של בתים ודירות יוקרה. יתרה מכך, על פי רוב למשרדים כאלו יש גם קשר הדוק עם משקיעים בארץ ובחו"ל והם יכולים להפוך את הליך מכירת הדירה או דירות היוקרה שברשותנו להרבה יותר קצר ובוודאי שלהרבה יותר נוח וקל.

אז אל תתפשרו, תשאירו את העבודה למומחים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר