יאיר לפיד צייץ: תרמתי כסף להקמת בית הכנסת

הח"כ הידוע בהתבטאויותיו ומעשיו נגד הציבור החרדי, הגיב לח"כ איילת שקד בציוץ בחשבון הטוויטר שלו, בו סיפר על תרומתו להקמת בית כנסת ברמת אביב ג', בתל אביב (ציצית)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: Gili Yaari/FLASH90)

"תרמתי כסף להקמת בית הכנסת" - כך חשף היום (שלישי) ח"כ יאיר לפיד בציוץ בחשבון הטוויטר שלו, בתגובה לפוסט של ח"כ איילת שקד.

לפני הקפות שנות אמש, כתבה שקד, "אני רוצה לספר לכם על משהו שריגש אותי הבוקר מאוד. הלכתי עם משפחתי להקפות בבית הכנסת היכל חיים בנווה אביבים. מדובר בבית כנסת ספרדי שבין מקימיו היה אבנר שאקי ז"ל, יהודי יקר שבעבר עמד בראש המפד"ל. משם הלכנו לבית הכנסת החדש של רמת אביב ג'. באירוע הפתיחה של בית הכנסת הבטחתי שאגיע בחגים, כעת הגיע הזמן לקיים".

"עכשיו תקשיבו טוב לנתון הבא כי הוא די מדהים בעיני וגם קצת מצמרר: רמת אביב ג' זו השכונה עם ריכוז היהודים הכי גדול בעולם, שלא היה בה בית כנסת והנה השנה בית הכנסת שם נפתח, אחרי עשרות שנים של מאמצים מצד ועד השכונה ולא מעט מאבקים".

"זהו בית כנסת של ספרדים ואשכנזים ביחד. שי עגנון בתמול שלשום כבר ניבא שיגיע היום הזה - "ואין לך כל שכונה ושכונה שאין בה בית כנסת" והנה נחנך פה בית הכנסת החדש".

שקד המשיכה, "כשנכנסתי לבית הכנסת, בדיוק באותו הרגע, הייתה חבורת ילדים שעמדה על הבמה ושרה תפילה לשלום חיילי צה"ל לפי המנגינה של ארץ צבי. שירתם הייתה נפלאה ומיוחדת. הייתה לי צמרמורת. אני בטוחה שבשנה הבאה, בחגים, בית הכנסת הזה יהיה מפוצץ ואין לי ספק שתפילת הילדים התקבלה והגיעה לעולמות עליונים, כשם שנכנסה ללב שלנו".

בתגובה, צייץ היום לפיד: "היי איילת, אכן מרגש. אפילו תרמתי כסף להקמת בית הכנסת שלנו. השכן לפיד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר