למרות המאמצים

הפעוטה שסבלה מהתעללות קשה - נפטרה

הפעוטה בת עשרה חודשים שסבלה מהתעללות של שב"ח פלסטיני, נפטרה בבית החולים סורוקה לאחר שמאמצי הרופאים להציל את חייה כשלו. מעצר החשוד הוארך (חדשות)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

מבית החולים סורוקה נמסר הבוקר (רביעי), כי התינוקת שהייתה במצב אנוש לאחר התעללות של שב"ח פלסטיני, נפטרה בבית החולים למרות מאמצי הרופאים להציל את חייה.

מהמשטרה נמסר, כי "בהמשך לחקירת האירוע באשקלון בו פונתה פעוטה כבת 10 חודשים בליל יום ראשון האחרון עם חבלות קשות, ולאחר שהבוקר התבשרנו כי על אף מאמצי הצוותים הרפואיים בביה"ח "סורוקה" נקבע מותה, ממשיכה משטרת ישראל בחקירת המקרה בו נעצרו אימה של הפעוטה ובן זוגה שוהה בלתי חוקי, בחשד לעבירת גרימת מוות".

מוקדם יותר אתמול הוארך בחמישה ימים מעצרו של זיאד אל-עביד, שב"ח ובן זוגה של אם התינוקת, החשוד בתקיפת חסר ישע, נטישת קטין והזנחה.

לפי החשד, הפלסטיני הכה את התינוקת כי זעם על אמה, בת זוגו, שיצאה לבלות. גם אביו הביולוגי של התינוקת נעצר - אך שוחרר לאחר חקירתו.

עו"ד יוסי דגה שמייצג את החשוד מטעם הסניגוריה הציבורית אמר אתמול כי "כרגע הדאגה העיקרית היא להחלמתה של התינוקת. בחודשים האחרונים זיאד טיפל ודאג לתינוקת במסירות רבה. הוא נמצא במצב נפשי קשה, אך משתף פעולה עם החוקרים ומסר גרסה להשתלשלות האירועים".

"על פי גרסתו לא הייתה לו כל כוונה לפגוע בתינוקת ולגרום לה לנזק. חשוב להדגיש כי הוא לא נטש את התינוקת ודאג שתקבל טיפול רפואי. אנו ממתינים שהמשטרה תבדוק את גרסתו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר