9 סימנים שיעידו על כך שהנישואים שלכם בריאים

אם שורר אצלכם שלום בית, אתם כנראה לא צריכים סימנים שיצביעו על כך וגם אם לא, חלילה, תחושת הבטן שלכם תדע להנחות אתכם, אבל תמיד נחמד למצוא אסמכתאות לדברים (משפחה)

(צילום: shutterstock)

גם מבלי להיות מומחה לזוגיות או מטפל בתחום, אחרי מספר שנות נישואין, כל בר דעת יעיד שטעם זהה במוזיקה הוא לא בהכרח ערובה למערכת יחסים בריאה או מה שיקבע אם הנישואים שלכם יחזיקו מעמד לאורך זמן. חיי הנישואים של רובנו אינם מושלמים, אבל הם מספקים ומאושרים והם לימדו אותנו כמה שיעורים על הדברים הגורמים לשותפויות ארוכות טווח - במילים אחרות, מה הופך קשרים זוגיים בריאים לכאלה.

למרבה המזל, השיעורים האלה לא קשורים לשירים. במקום זאת, למדנו כיצד להתגמש בבחירת הפלייליסט בנסיעה היומית ברכב וגם בעניינים אחרים ולהסתפק במה שחשוב באמת.

אז הנה רשימה חלקית של הדברים שאומרים משהו על חוזק הקשר שלכם ויכולים להיחשב כסימנים למערכת יחסים מאושרת ובריאה:

1. אתם אוהבים את עצמכם ואת בן / בת הזוג שלכם כמו שהוא / היא עכשיו

מערכות יחסים בריאות צריכות להיות מבוססות על המציאות. רוב הסיכויים שמערכת היחסים שלכם לא תשתפר פתאום אם תזכו בלוטו, תולידו תינוק או תעברו לבית החלומות שלכם. אז אל תבססו את השותפות שלכם על התקווה שהיא תשתנה. אתם מבינים ששניכם לא מושלמים ואתם מקבלים זה את זו ומעריכים את הפרטנר שלכם בגלל מי שהוא עכשיו - לא מי שהוא עשוי להיות.

2. אתם מקבלים החלטות במשותף

אתם לא מחליטים על הכל בגפכם - גם לא בן הזוג שלכם. מאיזה סכום לרשום בצ'ק בחתונה של בן הדוד ועד באיזו דרך לחנך את הילדים, אתם מקבלים החלטות יחדיו ומקשיבים האחד לדאגות ולרצונות של השניה.

3. אתם שמחים

מערכות יחסים בריאות הן מלאות צחוק וכיף. זה לא אומר שאתם מסוחררים מאהבה בכל שעה ביום - או שבן הזוג שלכם לא מוציא אתכם מדעתכם לפעמים - אבל זה כן אומר שהחיים שלכם יחד מאושרים, בעיקר בדרכים פשוטות. (להכין ארוחת ערב, לגחך על אותם דברים, לסיים זה את המשפטים של זו...)

4. אתם מוצאים איזון

לפעמים בן הזוג שלכם צריך לעבוד מחוץ לבית שעות ארוכות יותר, בזמן שאתם מטפלים בילדים ובבית. או שעליכם להקדיש זמן להורה קשיש בזמן שבן / בת הזוג שלכם מתמודד עם המטלות. אלה החיים. מה שחשוב זה שבטווח הרחוק, החילופים שלכם נראים הוגנים.

5. אתם מתייחסים זה לזה בנעימות

שום דבר אינו מהווה סימן חזק יותר למערכת יחסים בריאה מאשר להתייחס לאדם שאתם אוהבים בזהירות, אמפתיה והערכה. אם אתם מוצאים את עצמכם מפגינים יותר כבוד לאנשים שאתם בקושי מכירים מאשר לבן הזוג שלכם, קחו צעד אחורה ובקרו מחדש את סדר העדיפויות שלכם.

6. אתם סומכים אחד על השני

קשרים בריאים בנויים על אמון ומחויבות לתקשורת ללא הסתייגות או סודות. אז כן, לא כל מקרה שולי שאירע לכם במהלך היום או כל מידע אישי על חבר צריך לעבור באופן מיידי לפרטנר שלכם, אך בהחלט יש לשמור על שקיפות.

7. אתם יודעים לשחרר

בן הזוג שלכם ירגיז אתכם. גם אתם תעצבנו אותו. תגידו דברים שאתם לא מתכוונים אליהם. אתם תנהגו ללא התחשבות. הדבר החשוב הוא איך אתם מתמודדים עם כל זה. אז הוא שכח לקנות חלב בפעם השניה שהיה במכולת השבוע? אמרו לו שאתם מאוכזבים, כמובן - ואז הניחו לזה, התקדמו הלאה.

8. הנישואים שלכם הם המקום הבטוח שלכם

מערכת היחסים שלכם צריכה להיות רשת ביטחון - מקום יציב לחזור אליו בסופו של יום. זה לא אומר שאתם לא רבים - זה רק אומר שכשהחיים מאתגרים אתכם, אתם תמיד מעדיפים לראות את בן / בת הזוג שלכם מאשר כל אדם אחר.

9. אתם מדברים עם בן / בת הזוג שלכם, לא עם אנשים אחרים

כאשר יש לכם בעיות ודאגות, אתם משתפים אותן עם בן / בת הזוג שלכם, לא עם עמיתיכם לעבודה. תמיד טוב שיהיו חברים שיהוו אוזן קשבת, כמובן, אבל לא כדי להימנע משיחות קשות עם האדם הכי משמעותי עבורכם - הבעל / האישה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר