חיסול מנהיג דאע"ש

נתניהו בירך את טראמפ: המערכה עדיין לפנינו

ראש הממשלה בירך את נשיא ארצות הברית לאחר שהביאו למותו של מנהיג דאעש, אבו באכר אל-בגדאדי: "ההישג הזה הוא ציון דרך חשוב, אבל המערכה עדיין לפנינו". צפו (בארץ)

(צילום וידאו: עומר מירון, לע"מ. תמונה: Marc israel Sellem/POOL)

שעה קלה לאחר שנשיא ארצות הברית דונלד טראמפ אישר את מותו של מנהיג ארגון הטרור דאע"ש, התייחס לכך ראש הממשלה בנימין נתניהו.

בהצהרה קצרה שמסר, בירך את נשיא ארה"ב, לצד אזהרה כי המאבק עדיין כאן. "אני מבקש לברך את הנשיא טראמפ על ההישג המרשים שהביא לחיסולו של ראש דאעש, אל-בגדאדי".

ראש הממשלה ציין כי "זה משקף את הנחישות המשותפת שלנו, של ארה"ב ושל כל המדינות החופשיות, להילחם בארגוני הטרור ובמדינות הטרור".

עם זאת, כאמור, נתניהו צירף הסתייגות קלה כאשר אמר בסיום דבריו כי "ההישג הזה הוא ציון דרך חשוב, אבל המערכה עדיין לפנינו".

טראמפ סיפר הצהריים, כי למרות שפינו את המבנה בו הסתתר אל-בגדאדי, הוא ניסה לברוח מהמקום תוך שהוא גורר איתו שלושה מילדיו. "מנהיג דאעש נמלט מהכלבים שלנו והתאבד עם שלושה ילדים אחרי שנתקע בתוך מנהרה. הוא התייפח וצרח כל הדרך".

הנשיא סיפר כי על מנת לוודאות כי הוא אכן מת, ערכו בדיקת דנ"א: "התוצאות נתנו תוצאה מדויקת וחיובית לגמרי - זה הוא. הוא ניסה כל כך להרתיע אותנו ורגעיו האחרונים היו מלאי אימה".

"היינו במתחם בערך שעתיים ואחרי שהמבצע הסתיים לקחנו חומרים מסווגים רבים שקשורים לדאע"ש ולתוכניות שלו לעתיד. דברים שרצינו הרבה זמן".

טראמפ הוסיף, "ידנו ארוכה מאוד. בחודש שעבר חיסלנו את חמזה בן לאדן, הבן של אוסמה, שאמר דברים רעים מאוד על אנשינו, על המדינה שלנו ועל העולם. הטרוריסטים האלה צריכים לדעת שנהרוס אותם. המפלצות האלה לא יתחמקו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר