התמונה חשפה

שו"ת הראשון לציון ו'התניא'; הספרים בלשכת ראש הממשלה

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם יו"ר 'כחול לבן', הרמטכ"ל במיל' בני גנץ, בלשכתו שבקריה בת"א. תמונה שהופצה חשפה את הספרים התורניים בלשכה רה"מ (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
גנץ, נתניהו וספריית ראש הממשלה, אמש (צילום: אלעד מלכה)

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש אמש (ראשון) עם יו"ר 'כחול לבן', הרמטכ"ל במיל' בני גנץ, בלשכתו שבקריה בתל אביב. תמונה שהופצה מהפגישה חשפה את הספרים התורניים בלשכה.

כאמור, הפגישה התקיימה בלשכת ראש הממשלה בקריה בתל אביב, שם העביר נתניהו לגנץ סקירה ביטחונית. לאחר הפגישה מסרו גורמים בליכוד ובכחול לבן כי היא הייתה טובה וכי הם צפויים להיפגש פעם נוספת בימים הקרובים.

אך מה שבלט מאחורי תמונת הבכירים הפוליטיים היו דווקא אלו הספרים בספריית ראש הממשלה. במדף מצד ימין היה ניתן להבחין בשו"ת הראשון לציון, ספר שאלות ותשובות של הראש"ל והרב הראשי הגאון רבי יצחק יוסף, סט ספרים עם מאות שאלות שהגיעו לפתחו של הרב במהלך חמש השנים הראשונות כרב ראשי. כמו כן, לצד זה הונח סט הספרים 'השולחן ערוך' של מרן רבי יוסף קארו זיע"א.

הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף

עוד ספרים שהיה ניתן להבחין בספריית ראש הממשלה: 'התניא,' ספר הייסוד של חסידות חב"ד וספר 'ליקוטי שיחות' של הרבי מליובאוויטש. ספר החינוך המיוחס לאחד מהראשונים, ו'ברכת חיים' - פירושי רבי יוסף חיים מבגדד על ההפטרות.

ספר נוסף שהציץ בספרייה היה 'אב"י הנח"ל' - אוסף מכתבי הגאון רבי ישראל בער אודסר זיע"א.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר