"חצייה של קו אדום"

סערה: המשטרה החרימה את הסלולרי של מקורבי נתניהו

במסגרת חקירת בכירי 'הליכוד' ומקורבי ראש הממשלה נתניהו, יונתן אוריך ועופר גולן, מכשירי הסלולרי שלהם הוחרם על ידי המשטרה, צעד שהוביל לביקורת חריפה: "חצייה מפחידה של קו אדום" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
יונתן אוריך לצד רה"מ (צילום: טוויטר - יונתן אוריך)

במסגרת חקירת בכירי 'הליכוד' ומקורבי ראש הממשלה בנימין נתניהן, יונתן אוריך ועופר גולן, מכשירי הסלולרי שלהם הוחרמו על ידי המשטרה, צעד שהוביל לביקורת חריפה כנגד המשטרה.

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' תקף את התנהלות המשטרה וכתב בטוויטר: "החרמת הטלפונים הסיטונאית של יועצי ראש הממשלה היא חצייה מפחידה של קו אדום בוהק מכל בחינה שהיא מצידה של הפרקליטות.

"קשה לברוח מהתחושה שהתיקים נגד נתניהו מתפוררים ובפרקליטות פותחים במסע 'פישינג' חסר מעצורים כדי לגייס נגדו עדי מדינה בכל מחיר".

"וזה כבר באמת מתקרב לדרגת קץ הדמוקרטיה", סיים השר את דבריו הקשים.

יאיר נתניהו, בנו של רה"מ, כתב: "משטרת ישראל, בהוראת הפרקליטות, החרימה את כל הפלאפונים של כל העוזרים הבכירים של רוה״מ, בגלל שמאשימים אותם שהקימו דוכן ברסלב הומוריסטי מתחת לבית של מומו פילבר והחונטה אומרת שזה ״הטרדת עד״. זהו אין פאנץ׳. אנחנו מדינה דיקטטורית באופן סופי. צאו לרחובות כי אתם הבאים בתור!".

בציוץ אחר תקף נתניהו הבן את מערכת אכיפת החוק: "תחשבו על כל מה שיש בפלאפון שלכם. כל מה שיש בוואטסאפ, בתמונות, באינסטגרם, אולי סתם סודות. תדמיינו שמאות אנשים זרים מחטטים לכם בפלאפון באופן חופשי. פגיעה כזאת בכבוד האדם וחירותו אמורה להיות מוצדקת רק כדי לפענח רצח. אז זהו ש...".

לדבריו: "יבוא יום ותוקם וועדת חקירה על הפוטץ' ותפירת התיקים שהלכו פה ב3 שנים האחרונות. גם אם זה יקרה עוד 20 שנה, בסוף זה יקרה, והקושרים בפרקליטות ובמשטרה יחשפו במלוא כיעורם ובמלוא עליבותם. והם יזכרו לדראון עולם בתולדות העם היהודי. גם בעוד 1000 שנה שמם יהיה כינוי גנאי בעם היהודי".

עורך 'מקור ראשון' חגי סגל תקף אף הוא את התנהלות המשטרה וכתב: "קשה להירדם כששומעים על החרמת הטלפון של יועץ ראש הממשלה בגלל חשד למעשה שטות שאולי-אולי נושק פורמלית לתחום הפלילי (הטרלת עד). המשטרה והפרקליטות כאילו מתעקשות לצקת ממשות לתחושת הנרדפות בסביבת בלפור ולפרנויות במרחבי הימין".

כזכור, אמש דווח כי המשטרה חוקרת חשד ולפיו בכירים במפלגת הליכוד הטרידו את שלמה (מומו) פילבר, מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר, שהפך לעד מדינה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו בתיק 4000.

מטעמו של ראש הממשלה נמסר: "הרדיפה לא נפסקת לרגע. עוד לא יבש הדיו על אלף העמודים של טענות ההגנה שהגישו פרקליטיו של ראש הממשלה בשימוע, וכבר חוקרים את כל סביבתו הקרובה של ראש הממשלה. המטרה ברורה: לנטרל את יכולתו של ראש הממשל להאבק בדעת הקהל מול שטפון ההדלפות הבלתי פוסק נגדו באמצעות פגיעה במקורביו. שערורייה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר