"האירוע יתקיים"

"בעקבות הסערה - יש זמרים שרוצים להגיע ולהופיע"

סערת איסור שמיעת קול אישה במופע המחווה לשלמה ארצי: בניגוד לדיווחים, מנחם גשייד, דוברו של הרב אלימלך פירר מספר בראיון ל'כיכר השבת' כי האירוע יתקיים כמתוכנן (בארץ)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
הרב פירר ושלמה ארצי (צילום: Mark Neyman/GPO - Yonatan Sindel/Flash90)

הסערה שפרצה בעקבות הדיווח כי לבקשת הרב אלימלך פירר יתקיים מופע מחווה לציון חמישים שנות יצירה מוזיקלית של הזמר שלמה ארצי ללא הופעת זמרות - הביאה לדיווחים בכלי תקשורת כי האירוע יתבטל.

בשיחה עם 'כיכר השבת', מבהיר מנחם גשייד, דוברו ועוזרו של הרב פירר כי האירוע יתקיים כמתוכנן, ואדרבה: יש זמרים שדווקא עכשיו מבקשים לבוא ולהופיע.

"בעקבות הסערה יש דווקא אומנים וזמרים שרוצים להגיע ולהופיע, לא משנה מה יהיה ומי יבטל - האירוע יתקיים כמתוכנן", אומר גשייד.

"עזרה למרפא תמשיך בהשתדלותה למען הכלל והפרט ומשכילה להבין כי רוב מוחלט של כל גווני הקשת הישראלית, יודעים להפריד בין דעותיהם האישיות לבין סיוע לאנשים במצוקה. כל וויכוח ציבורי אינו יכול להיעשות למול דמעות של ילד חולה או בכיה של אמא. עזרה למרפא תמשיך להיות כתובת לכל פונה מכל רובד שהוא".

כתבה על דמותו של הרב פירר (באדיבות כאן 11)

לדבריו, עובדי ועובדות, מתנדבי ומתנדבות עזרה למרפא, מתחייבים לפעול במסירות רבה לטובת הציבור תחת הנהגתו של חתן פרס ישראל הרב ד"ר אלימלך פירר, כפי שנעשה על ידי הרב בארבעה העשורים האחרונים. עזרה למרפא בראשותו של הרב מעולם לא היתה ולא תהיה חלק משיח מפלג ולא תיגרר לוויכוחים על חשבונם של מאות אלפי חולים ונדכאים הנזקקים לשירותי האגודה והעומד בראשה".

שלמה ארצי עצמו הגיב היום בעמוד הפייסבוק שלו: "רק אתמול בערב הובא לידיעתי שערב התרמה לעמותה 'עזרה למרפא' של הרב פירר, ששירי אמורים להיות חלק ממנו, למעשה מדיר נשים".

"כל חיי שרתי והופעתי על במות עם נשים ואף כתבתי דואטים רבים אותם שרתי עם זמרות. אמנם זהו ערב למען מטרה נעלה ואכן כל אחד רשאי להשתמש בשירי, אבל אני מתכוון כעת לעשות כל שביכולתי לשכנע את כבוד הרב לשנות את דעתו".

שלמה ארצי בדואט עם ישי ריבו

הזמר מוש בן ארי מסר כי יבטל את השתתפותו אם הדרת הנשים תימשך. "מטרת האירוע חשובה ולכן התגייסתי לכך מלכתחילה. אבל לאור העובדה שמדירים נשים מהאירוע, לא אוכל לבגוד באני מאמין שלי, ואבטל את השתתפותי במידה שלא יתקנו את העוול".

עילי בוטנר, המופיע עם הרכב הכולל זמרת ואישר להשתתף ולשיר באירוע בלעדיה הגיב הערב בעמוד הפייסבוק שלו וכתב: "לא אוכל לתת את ידי להדרת נשים במרחב הציבורי. זה עוול לזמרות הנהדרות שלנו ובעיקר לקהל. אדגיש שבשום שלב לא ידעתי מהי רשימת הזמרים שישתתפו באירוע, וגם כשפנו אליי לא ביקשו את 'ילדי החוץ ללא אדר', אלא ביקשו שנבצע שיר אחד, רק אוהד ואני. לכן, פניתי אתמול בכתב למפיקי האירוע ואמרתי להם שנשמח להופיע בהרכב המלא של 'ילדי החוץ' הכולל את אדר גולד. בלעדיה לא נשתתף".

נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין אמור אף הוא להשתתף באירוע ומטעמו נמסר הערב: "נשיא המדינה הוזמן לשאת דברים בערב לכבודו של הרב פירר אשר אותו ואת פועלו הוא מוקיר שנים רבות. פרטי המופע הנלווה שהופק לכבוד הערב לא היו ידועים לנו וייבדקו בהקדם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר