פעילות משולבת מהאוויר והקרקע

תיעוד מהמבצע לחיסול מנהיג דאע"ש: כוח דלתא בפשיטה

הפנטגון פרסם תיעוד מהמבצע שהביא למותו של אבו בכר אל בגדדי במתחם הסורי: לוחמי הקומנדו מתקרבים מהקרקע, במקביל לתקיפה אווירית. "הוא זחל לחור - ופוצץ עצמו עם 2 ילדים" (אקטואלי)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: הפנטגון)

לראשונה, פרסם הפנטגון קטע וידאו מתוך המבצע שהביא למותו של מנהיג ארגון הטרור דאעש, אבו בכר אל בגדאדי, בו ניתן לראות את 'כוח דלתא' פושטים על המתחם בסוריה.

בתיעוד, שצולם על-ידי מל"ט שחג מעל המתחם, נראות תחילה ההפצצות של הכוח האווירי שחיפה על הלוחמים לאחר שמחבלי דאעש פתחו באש לכיוונם.

הגנרל קנת מקנזי, מפקד פיקוד המרכז של הצבא האמריקני, אמר בעת חשיפת הסרטון: "אני יכול לומר שהתוכנית הייתה מורכבת משמעותית ונועדה להימנע מגילוי על ידי לוחמי דאעש ואחרים לפני ובמהלך הביצוע, כל זאת כדי למנוע פגיעה באזרחים".

על רגעי מותו של אל בגדאדי סיפר: "הוא זחל לתוך חור עם שני ילדים קטנים ופוצץ את עמו בזמן שאנשיו נשארו על הקרקע. אתה יכול להסיק מזה באיזה סוג בן אדם מדובר".

מי שדרש את חשיפת קטע הוידאו, הוא נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ שהסביר כי מדובר בקטע חשוב לפרסום. "אני חושב שזה משהו שאנחנו צריכים לפרסם, כדי שחסידיו וכל מיני ילדים קטנים שרוצים לעזוב מדינות רבות, כולל ארה"ב, יראו איך הוא מת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר