המשטרה הודיעה:

נעצר חשוד בתקיפת דניאל סיריוטי מ"ישראל היום"

במוצאי השבת הותקף הכתב של העיתון ישראל היום על ידי מספר צעירים, בעת שהיה בקריות. חקירת המשטרה וסריקות שבוצעו, הביאו למעצר הלילה של אחד החשודים (אקטואלי)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: הרצי שפירא-ישראל היום)

המשטרה הודיעה הבוקר (חמישי) על מעצרו של צעיר מקריית אתא, בחשד לתקיפת עיתונאי "ישראל היום", דניאל סיריוטי בקריית אתא, במוצאי השבת האחרונה.

לאחר קבלת הדיווח על התקיפה, פתחה המשטרה בחקירת המקרה. במקביל, המשטרה פתחה בסריקות כבר באותו הערב על מנת לאתר זירה, ממצאים ועדים - ובהתאם להתפתחות החקירה עצרו הלילה חשוד בתקיפה.

בהתאם לצרכי החקירה, יובא הבוקר החשוד, תושב קרית אתא בשנות העשרים לחייו, לדיון בבימ"ש השלום קריות בבקשה להאריך את מעצרו.

עם הפרסום הגיב סיריוטי למעצר ופרסם סרטון בוא הוא הודה למשטרה: "בוקר טוב, בשעה האחרונה התבשרתי על ידי המשטרה שנעצר חשוד ראשון בתקיפה שלי. בשעה הקרובה הוא יובא להארכת מעצר בבית המשפט בקריות".

"אני מקווה שיתר התוקפים, שאר התוקפים ייעצרו גם הם בהמשך, ואני באמת רוצה מכאן להודות למשטרת ישראל על הפעילות האינטנסיבית על החקירה המהירה".

העיתונאי המשיך, "אני מקווה שזה יימשך ויתר התוקפים גם יעצרו. ובאמת תודה רבה לחברים שלי בתקשורת, לעיתון ישראל היום, לכל מי שעזר ולכל מי שמסייע באמת תודה מכל הלב, שיהיו רק בשורות טובות. תודה".

למחרת התקיפה תיאר את שאירע: "אתמול בערב הלכתי לבית משפחה של הרוגה בתאונת דרכים. הלכתי כדי לנסות לתאם ראיון. חבורה של כמה צעירים חרדים, ככל הנראה חוזרים בתשובה, ישבו בקצה הרחוב. חשוב לציין שאין להם שום קשר למשפחת ההרוגה".

לדבריו: "הם הבחינו שעל הרכב שלי יש מדבקת עיתונות. שאלו אם אני עיתונאי. התחילו לקלל. אמרו שכולנו בוגדים, כולנו שמאלנים. באיזשהו שלב אחד הבחורים הגיע על אופניים חשמליים כשהוא מרכיב ילד, וניסה לחסום את דרכי. אמרתי לו 'תגיד, ככה אתה מסכן את הילד? אם הייתי פוגע בכם אני הייתי הולך לבית סוהר'.

"באותו רגע הרגשתי אגרוף לפרצוף בזמן שישבתי ברכב. יצאתי החוצה. התגודדו סביבי 6-7 חבר'ה שהתחילו להרביץ לי. אחד הוציא אולר וניסה לדקור אותי בבטן. גוננתי על עצמי ונדקרתי באצבע. השאר הרביצו לי בפנים, שברו לי שניים. הגיע מישהו עם דוקרן והם צעקו 'תדקור אותו, תדקור אותו'".

סירוטי מוסיף ומספר כי "למזלי עברו שם שני אזרחים ואחת מהם זינקה עלי ואמרה 'אם אתה רוצה לדקור אותו תצטרך לעבור דרכי קודם'. אני לא מכיר אותה. במשטרה אמרו שהם כנראה יודעים מיהי כי היא התקשרה לדווח. היא ועוד אדם הצליחו להכניס אותי לרכב שלי מדמם בלי שיניים ונפוח".

סיריוטי נלקח לבית החולים רמב"ם שם אובחן כי הוא סובל מזעזוע מוח קל, ומחבלות משמעותיות בגופו. "איבדתי 6 שיניים והגוף כואב. מזל שהצלחתי להגן על הבטן מדקירה משמעותית", הוא מספר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר