כך תשפרו את הסיכויים שלכם למצוא שידוך בקרוב

עוברת שנה ועוד אחת והזיווג שלכם לא מופיע. אתם מתקשים להאמין שהכמיהה הכי בסיסית שלכם כה מורכבת ליישום. שתי מומחיות למערכות יחסים נותנות 4 טיפים למציאת החצי השני במהרה בימינו (שידוכים, משפחה)

תהילה אלטמן | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

אתם מגיעים לפרקכם והוריכם מודיעים לשדכנים שאכן, הם יכולים להציף אותם בהצעות רלוונטיות, עד שתמצא האחת הנכונה לכם. עוברת שנה ועוד אחת והזיווג ממאן להופיע. אתם כמעט נופלים לייאוש ולא מאמינים שזה כל כך מורכב. טאיי טאשירו ולורי גוטליב, שתיהן מומחיות למערכות יחסים ומחברות ספרים בתחום, מציעות לכם לצאת מהקופסא ומספרות מהן התכונות שעליכם לתעדף אצל בני זוג, כיצד להבדיל בין ביצוע בחירה חכמה להתפשרות.

אז להלן, ארבעה טיפים מהן למציאת החצי השני במהרה בימינו, אמן:

1. עברו מחדש על רשימת הבקשות שלכם. לכולנו רשימת תכונות שאנו מחפשים אצל הפרטנר שלנו, אך לעתים קרובות אנו מתעדפים תכונות שלא יסבו לנו אושר בטווח הארוך. במקום להתמקד באטרקטיביות ובמעמד סוציו-אקונומי, למשל, עלינו לחפש נינוחות, מישהו טוב לב וישר דרך, שאין לו שלדים בארון, אומרת טאשירו ובמילים אחרות: מידות לפני הכל.

2. פתחו את הראש. זה בסדר לרצות להקים בית עם סוג מאד מסוים של אנשים, אבל לפעמים, כדאי להסכים לפחות לפגישה אחת, אינכם יודעים לאן היא תוביל. "כשאתם שוללים מיועדים פוטנציאליים על סמך מאפיינים מסוימים במשך תקופה ארוכה, בסוף תמצאו את עצמכם במאגר המעוכבים ותתפשרו על דברים לא מתוכננים בהמשך, מחוסר ברירה", אומרת טאשירו. בחירה בבחורים שגובהם 1.80 מטר ומעלה, לדוגמא, שוללת אחוזים רבים מהאפשרויות המתאימות לכן.

3. אל תצפו להתלהב מהרגע הראשון. החברה שלנו לימדה אותנו לחשוב בדרך מסוימת - וכאשר אנו פוגשים את בן הזוג של חלומותינו, אנו נדע מיד ש"זה זה". אולם המציאות של מרבית הזוגות הנשואים, טוענת גוטליב, היא שסביר להניח שלקח להם קצת זמן עד שהיה להם את אותו רגע של הארה. סבלנות היא המפתח.

4. אל תזלזלו בחוות דעת ממשפחה וחברים. אנשים רבים נוטים להתעלם מדגלים אדומים ובוחרים במקום זאת להתמקד בחיוביות של הצעה שנראית להם קורצת. אם בשלב הבירורים ואפילו אחריו אתם נחשפים לפיסות אינפורמציה לא מזהירות, בדקו אותן, פן יהיה מאוחר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר