"סוגרים שבוע"

הילולת מרן, הפילוג בגור, המתח הפוליטי והמצב הביטחוני

חבר ה'מועצת' הגר"ד יוסף ו'המשב"ק' לרגל יום פטירת מרן זצ"ל; מגזין - הפיצול בחצר גור; משה ליאון על שינוי השם ל'הר נוף'; סגן הרמטכ"ל במיל' על מצב הביטחון; הורי הקצין שנעצר ופרשנים (אולפן)

סוגרים שבוע | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ב' בחשוון תש"פ | 31.10.19
(ניהול אולפן: יוחנן בלייך)

אתם צופים בתכנית האקטואליה המרכזית מבית 'כיכר השבת' - "סוגרים שבוע" - המוגשת ביום חמישי מדי שבוע, על ידי ישי כהן.

ראיון מרכזי

חבר מועצת חכמי התורה וראש מוסדות 'יחווה דעת', הגאון רבי דוד יוסף, בראיון מיוחד במלאות שנה להסתלקותו של אביו, מרן פוסק הדור רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל: הלימוד המשותף, הגעגוע לאבא והמורשת שהשאיר.

אורחים באולפן

סגן הרמטכ"ל לשעבר, ח"כ (אלוף במיל.) יאיר גולן, על המעבר מהקריה בתל אביב לכנסת ישראל, המצב הביטחוני המתוח, הניסיון לשתף פעולה עם הסיעות החרדיות, החרדים המשרתים בצבא ו'חוק הגיוס'.

משמשו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל, הרב צבי חקק, על השנים הארוכות לצד גדול הדור, הדיונים הביטחוניים בחדרו של מרן, הרגעים האנושיים והגעגוע האישי.

ראש עיריית ירושלים משה ליאון על שינוי שמה של שכונת 'הר נוף' ל'נאות יוסף', על שמם של מרנן פוסקי הדור הגר"ע יוסף והגאון רבי יוסף שלום אלישיב זצוק"ל. וגם: פגישתו האחרונה עם מרן הגר"ע.

רן ולימור טובול, הוריו של הקצין החרדי מ'נצח יהודה' שנעצר בחשד שהיכה בדואים בתחנת הדלק בדרום הארץ, על מעצר בנם, הזעם על מערכת הביטחון, התסכול כמשפחה חרדית והגיבוי הציבורי לו הם זוכים.

פינת הפרשנים

פאנל הפרשנים שלנו, והשבוע - עם שמעון ברייטקופף ואריה ארליך, על הפלונטר הפוליטי, האפשרות שהחרדים יישבו בממשלה לצד אביגדור ליברמן ויאיר לפיד, השאלה הבוערת: האם הולכים לבחירות שלישיות ועל פרשת החרמת הטלפונים של יועצי ראש הממשלה נתניהו.

פינת המגזין

חצר גור: הנושא המדובר בציבור החסידי - אך לא רק - בשבועות האחרונים, הוא הפילוג בחסידות גור: מה הרקע שקדם למהלך של רבי שאול אלתר, האם הוא נכשל ומה יקרה בעתיד? צפו בכתבתו של שלומי זייבלד.

'סוגרים שבוע עם ישי כהן', מדי יום חמישי בשעה 19:00 ב"כיכר השבת". מפיק: איציק אוחנה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר