התפטרות המנכ"ל

צפו: מה אמר רון קובי על המנכ"ל החדש

מנכ"ל עיריית טבריה התפטר הבוקר מתפקידו לאחר שנה תחת רון קובי. ראש העיר מיהר למנות מנכ"ל חדש אך מסתבר כי לפני הבחירות הוא השמיץ את הממונה בחריפות (בארץ)

יענקי כץ | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

‏מנכ"ל עיריית טבריה, עופר אזרד, הודיע הבוקר (ראשון), על התפטרותו לאחר שנתיים וחצי. הוא שימש כמנכ"ל גם תחת ראש העיר הקודם יוסי בן דוד, ובשנה האחרונה תחת ראש העיר הנוכחי רון קובי.

התפטרות המנכ"ל מצטרפת לשורת משרות לא מאוישות בהנהלת העיר, הגזבר, דובר העירייה, מבקר העירייה ומנכ"ל החברה כלכלית שתחת חשב מלווה. כזכור, ראש העירייה רון קובי עומד בפני שימוע להדחה, אך השימוע נדחה שוב ושוב בידי בג"צ.

מנכ"ל העירייה היוצא עופר אזרד שיגר מכתב לראש העיר, בו הוא כתב "הייתה לי הזכות לעבוד עם שני ראשי עיר ברצף, למרות שהדבר אינו מובן כלל, אולם מרגע שחשתי שהוצרו צעדיי, ואני נאלץ לוותר על עקרונותיי, והערכים שעליהם גדלתי, אין לי דרך אחרת אלא לפנות את מקומי".

שעות לאחר המכתב של המנכ"ל עופר אזרד הודיע רון קובי כי ממלא מקומו יהיה ישראל ענתבי, מי ששימש בתפקיד בעבר. חבר המועצה רפאל טרבלסי, מהבית היהודי, הגיב בחריפות נגד המינוי שלטענתו אינו חוקי, ופירסם סרטונים אותם שלף מהפייסבוק של רון קובי בהם ראש העיר תוקף בחריפות את ענתבי.

בסרטונים נראה רון קובי כאזרח טבריה לפני כניסתו לתפקידו מאיים על ענתבי כי יתלונן נגדו למבקר המדינה, "צא כבר לפנסיה, אף אחד לא רוצה לראות אותך. חוצפן הרסת את העיר. ואני אכנס בך".

ישראל ענתבי שימש בעבר כמנכ"ל החברה הכלכלית, הוא עבר את גיל 70 לפני כשנתיים ומשרד הפנים דרש מעיריית טבריה בעקבות פנייתו של חבר המועצה רפאל טרבלסי לסיים את תפקידו של ענתבי מידית.

יצוין, כי ערב הבחירות רון קובי הבטיח לפטר לאלתר את ישראל ענתבי בגלל טענות על שחיתות, אך לאחר שישראל ענתבי מחק את תביעת הדיבה שהגיש נגד רון קובי על חשבון החברה הכלכלית, הסתדרו לפתע היחסים בין השניים.

תגובת רון קובי לא נמסרה עד לעת פרסום הכתבה והיא תפורסם לכשתגיע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר