נחקרה - ושוחררה

חנק הפעוט בגן; הגננת בכתה מול החוקרים: "הפכתי אותו"

מצבו של הפעוט שנחנק היום בפעוטון חרדי עדיין קשה, והוא נזקק לתפילות; במקביל, המטפלת שלו שוחררה לביתה בתום חקירתה במשטרה, ועורך דינה מתאר ל"כיכר השבת" מה אירע • צפו (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
עורך דינה של הגננת, בשיחה ל'כיכר השבת' (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

המטפלת, שבגן שלה נחנק מוקדם יותר פעוט בן שנה, שוחררה לביתה לאחר שהסתיימה חקירתה שם 'תחת אזהרה'.

כזכור, כפי שדווח ב'כיכר השבת', בפעוטון חרדי בשכונת מקור ברוך בירושלים איבד היום (שני) את הכרתו, וניצל בזכות להחייאה ממושכת, לאחר שנחנק בעת שאכל מרק.

בעקבות כך נלקחה הגננת לתחנת המשטרה, לשם חקירה בחשד לרשלנות שגרמה לאסון, בעודה ממררת בבכי. באותה שעה, הצליחו רופאי בית החולים שערי צדק לייצב את מצבו של התינוק, אך עדיין מצבו קשה והוא נזקק לתפילות (ירמיהו אריה בן אסתר, לרפו"ש).

כעת, בראיון ל'כיכר השבת', מספר עו"ד רועי פוליטי, המייצג את האישה מטעם 'הוועד למען אסירי ציון', כי בתום חקירתה באזהרה היא כאמור שוחררה.

הגננת, בעת עיכובה לחקירה

"למען האמת", אומר עורך הדין, "היא פעלה ללא דופי במהלך האירוע: כשהיא האכילה את התינוק במרק, והבחינה שהוא מתחיל להיחנק, היא ניסתה לטפל בו ולעזור לו. היא התקשרה מיידית למגן דוד אדום ופעלה על פי ההנחיות של המוקדנית, עד שכוחות ההצלה הגיעו וקיבלו לידם את הטיפול בתינוק".

לדברי פוליטי, זה מה שהגננת אמרה לחוקרים, בבכי: "כשהבנתי שהוא נחנק, הפכתי אותו על הגב, ניסיתי לשחרר את החסימה בדרכי הנשימה שלו, ובמקביל התקשרתי למד"א והתחלתי בפעולות החייאה".

לפרקליטה של המטפלת לא ברור ממה נחנק הפעוט: "הוא קיבל מרק. לא אוכל מוצק", הוא מספר ל'כיכר השבת', ומסיים באיחולי החלמה מהירה.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר