"להציל חיי אדם"

לוחמי אש ישראלים וכבאים פלסטינים בתרגיל משותף

בבית הספר לכבאות והצלה בראשון לציון נערך היום תרגיל כבאות והצלה בתיאום המנהל האזרחי, בהשתתפות לוחמי אש ישראליים וכבאים פלסטינים - זה לצד זה. צפו בתיעוד (חדשות)

(צילום: מתפ"ש)

היום (שלישי), התקיים תרגיל כבאות והצלה בתיאום המנהל האזרחי בבית הספר לכבאות והצלה בראשון לציון, בראשות מפקד בית הספר לכיבוי והצלה ובהשתתפות לוחמי אש ישראליים וכבאים פלסטינים.

הכבאים הפלסטיניים תורגלו במגוון תרחישים המדמים מצבי אמת, תוך שימוש בסימולטור ובהדרכת לוחמי אש ישראליים בשפה הערבית.

בין התרחישים שתורגלו, למדו הכבאים הפלסטיניים שיטות חדשות להתמודדות עם שריפות בתוך מבנים ורכבים, נוסף על דרכים מהירות לחילוץ נפגעים מאזורים חסומים.

כמו כן, במסגרת חיזוק הקשרים המקצועיים, נערך ביום ראשון האחרון ביקור של מפקד ההגנה האזרחית הפלסטיני יחד עם נציב הכבאות וההצלה לישראל בלשכתו. הביקור כלל הצגת חידושים בתחום הכבאות ותכנון שיתופי פעולה עתידיים נוספים. בנוסף, הודגשה חשיבות העבודה המשותפת בין שני הצדדים.

קצין המנהל האזרחי, סא"ל סמיר, מסר כי "שיתוף הפעולה ההדוק המתקיים בין לוחמי האש הישראליים והכבאים הפלסטיניים הוא בעל חשיבות רבה בשטח. הודות לשילוב הכוחות, יש לנו את היכולת לפעול למען שיפור הכשירות והבקיאות של לוחמי האש הישראליים והכבאים הפלסטיניים כאחד באופן מיטבי.

"שיתוף הפעולה הזה הניב פירות בעבר וממשיך להביא לתוצאות חיוביות בכל פעם מחדש. על כן, אנו נמשיך לפעול לחיזוקו ולשיפורו, מתוך מטרה ברורה - להציל יחדיו חיי אדם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר