"Deal?"

אמיר אוחנה מזמין את יאיר לפיד לפוליגרף

לאחר שלפיד האשים אותו כי "נתניהו שלח אותו להכפיש את מערכת המשפט", הגיב אוחנה והציע ללפיד לבוא למכונת אמת כדי לבדוק את שיחותיו עם מו"ל 'ידיעות אחרונות' (פוליטי)

לפיד ואוחנה (צילום: הדס פרוש ואבשלום שושני, פלאש 90)

לאחר הסערה שחולל אמש (רביעי) שר המשפטים אמיר אוחנה (הליכוד) כשהתייחס במליאת הכנסת לפרטים חסויים מחקירת ניר חפץ, עד המדינה בתיק 4000, הוא מציע לח"כ יאיר לפיד לבוא ולהיבדק במכונת אמת.

ח"כ לפיד, תקף את השר אוחנה וכתב בציוץ בטוויטר: "אין אדם אחד במדינה שמאמין שאמיר אוחנה דיבר היום על דעת עצמו. נתניהו שלח אותו להכפיש את מערכת המשפט. ביבי ואוחנה המיטו היום חרפה על הממשלה, על המדינה, בעיקר על עצמם. כך נוהגים עבריינים, לא שרים".

בתגובה לדברים, כתב אוחנה: "איך נותר עוד אדם במדינה שמאמין למילה שיוצאת מפיך זו באמת תעלומה - אבל הנה הצעה: אני מוכן ללכת יחד איתך למכונת אמת, שתוכיח כי נתניהו (כל נתניהו שהוא) לא "שלח" אותי או ואף לא ידע מה עמדתי לומר במליאה.

"אתה, בתמורה, תשיב על כמה שאלות בנוגע לשיחותיך עם נוני מוזס. Deal?", זאת תוך שהוא מרמז על הפרסומים השונים בדבר מערכת היחסים שבין יאיר לפיד למו"ל 'ידיעות אחרונות'.

נתניהו, התייחס אמש לדברי אוחנה במליאה ואמר כי "על אף שפרשת הסחיטה של עד המדינה ניר חפץ חמורה ביותר וצריכה להטריד כל אזרח, יש לכבד את צו איסור הפרסום שהטיל בית המשפט".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר