מיליונים - לפח

קיצונים מזהירים: "נצית את הפחים המוטמנים; ויש לנו גם צמיגים..."

עבודות הפיתוח בשכונה החרדית, שעלותן הכוללת הסתכמה ב-30 מיליון שקל, עלולות לרדת לטמיון: בשיחה ל'כיכר השבת' מזהירים הקיצונים כי לא ישתקו על העלמת פחי האשפה (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
עבודות הנחת הפחים המוטמנים (צילומים: חיים גולדברג, כיכר השבת. תמונה ראשית: ארכיון)

לאחר שלאחרונה השלימו עובדי עיריית ירושלים את עבודות הפיתוח בחלק מרחובות מאה שערים והאזור, בהן בניית פחי אשפה מוטמנים, אומרים היום (חמישי) כמה ממארגני ההפגנות הקבועות במקום, כי העלמת הפחים הרגילים, אותם הם היו מבעירים וחוסמים כך את הכבישים - לא תשבש את תכניותיהם בעתיד.

כזכור, בתקופת חגי תשרי הסתיימו העבודות ברחובות חגי, יואל והושע בשכונת מאה שערים, כמו גם ברחובות רשב"ם ודון יוסף שבשכונת מקור ברוך הסמוכה ל'גאולה'.

"העבודות הינן חלק מפרויקט פיתוח כולל של השכונות", הודיעה העירייה, "בהשקעה כספית בסך 30 מיליון שקל", שנועדו לדברי ראש העיר ליאון "לשפר את איכות חיי התושבים והסוחרים, ולהפוך את הרחובות המרכזיים בשכונות לשוקקים יותר ונעימים יותר".

בעדכון העירוני נמסר עוד, כי עבודות הפיתוח כללו את שדרוג הרחובות, טיפול מאסיבי בתשתיות, החלפת מדרכות, ריצוף מלא וחלקי, אספלט חדש, עמודי תאורה חדשים, פינות נוי וכן - כאמור -התקנת פחים מוטמנים.

גם אם לא זו היתה הכוונה המוצהרת מראש, העלמת פחי האשפה מהנוף המקומי, צפויה היתה לשבש את ההפגנות המוכרות בכיכר השבת והסביבה, שכידוע מתחילות בגלגול פחים בוערים אל מרכז הכביש, תוך גרימת סבל רב לתושבים ולעוברי האורח.

אך כאמור כעת אומר אחד ממארגני המהומות הללו, בשיחה ל'כיכר השבת', כי "לא מעמידים בפנינו ברירה, אלא לגרור פחים מתוך השכונה, ואולי גם להצית את הפחים החדשים, המוטמנים".

"במקרה הכי גרוע...", הוא מוסיף: "יש לנו גם צמיגים, להצית ולהניח באמצע הכביש". חברו למעשים הללו אומר אף הוא: "אל תדאג. נטפל גם בפחים המוטמנים".

השלט שהושחת

יצוין, כי כבר עכשיו הספיקו הקיצונים להשחית את השלט המודיע על הצבת הפחים החדישים הללו באזור שכונת מאה שערים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר