תיעוד בלעדי

ביוזמת חברו הכלוא: 'תיקון' לנשמתו של העבריין שחוסל, עם שופרות וספר תורה

בכיר בארגון הפשע של מיכאל מור, הנמצא מאחורי סורג ובריח, יזם פנייה לקבוצת אברכים, בבקשה לערוך תיקון לנשמתו של חברו שחוסל השבוע בפנמה - והובא היום לישראל. צפו (בארץ)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
ה'תיקון' (באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

תיעוד בלעדי: עשרה אברכים ערכו הערב (חמישי) 'תיקון נשמת הנפטר' לעבריין גלעד בן שלמה, שחוסל לפני כשבוע בפנמה בידי עבריינים יריבים. התיקון, אותו כתב המקובל רבי יהודה פתיה זצ"ל, נועד לגרום נחת רוח לנפטר ולהצילו מן הדין.

המעמד הבלתי שגרתי נערך הערב, כאמור, על ידי הרב ישראל אוחנה, רב קהילה ומורה צדק בעיר אור יהודה, בבית הכנסת 'אוהל משה' בעיר, והוא כלל קריאת כל ספר תהלים, ו'שבעה כורתי ברית'.

תחילה הדליקו האברכים נרות והכינו מטבעות לצדקה, ולאחר מכן הוציאו ספר תורה מההיכל, הניחו אותו על התיבה, ערכו סביבו הקפות ותקעו בשבעה שופרות תוך אמירת י"ג מידות.

מי שיזם את התיקון, ופנה לרב אוחנה שיעשה אותו, הוא חברו הטוב של המנוח, העבריין הבכיר משה בן משה שמתגורר באור יהודה ונמנה על מתפללי בית הכנסת הנ"ל. בן משה פנה לרב מתוך תא המעצר בכלא השרון, בו הוא נמצא בימים אלו.

בן שלמה. העבריין שחוסל (צילום: מתוך פייסבוק)

גלעד בן שלמה בן ה-32, שחוסל, נחשב לבכיר ב"ארגונו" של מיכאל מור - מראשי משפחות הפשע בישראל.

ההערכות הן, כי החיסול אירע על רקע סכסוך עם עבריינים מקומיים, שהכירו את בן שלמה מאז שעבר לפנמה לפני מספר שנים ואף היה מעורב לכאורה בפעילות של גורמים פליליים.

ביממה האחרונה הועברה גופתו של המנוח לקבורה בישראל, והערב, בנוסף ל'תיקון' המדווח, נערכה הלווייתו בבית העלמין בנהריה - שם בני משפחתו וחבריו חלקו לו כבוד אחרון.

צפו בתיעוד הבלעדי

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר