צפו בתיעוד

פרש מהקואליציה וקיבל את ברכת מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי

עו"ד זוהר ישרים, שפרש מהקואליציה ברמת גן בהוראת מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי, הגיע בערב שבת, יחד עם הגאון רבי יצחק זילברשטיין, לקבל את ברכת הגר"ח (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

הפעלת תחבורה ציבורית בשבת על ידי עיריית רמת גן והעומד בראשה כרמל שאמה הכהן הסעירו את המערכת הפוליטית המקומית והובילו לפרישתו של חבר המועצה עו"ד זוהר ישרים מהקואליציה, כפי שדווח לראשונה ב'כיכר השבת'.

חבר המועצה שקיבל את ברכת מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי למהלך, הגיע ביום שישי יחד עם הגאון רבי יצחק זילברשטיין, לקבל את ברכת הגר"ח קנייבסקי: "מגיעה לו ברכה", אמר הרב זילברשטיין לגר"ח.

כזכור, עו"ד ישרים פנה לגר"ח קנייבסקי בשאלה האם במצב זה עליו להישאר בקואליציה אף שעל הכף מונחת יכולתו להשיג יותר תקציבים עבור הציבור הדתי בעיר. הגר"ח השיב לשאלה בפסיקה ברורה: "תפרוש ותקדש שם שמיים".

הרב זילברשטיין הציג את עו"ד ישרים בפני הגר"ח, סיפר לו כי הוא אכן קיים את הפסק ואמר כי "מגיעה לו ברכה!" והגר"ח בירכו בברכה והצלחה.

עו"ד זוהר ישרים אמר ל'כיכר השבת': "לכל אורך הדרך ניסיתי לדאוג לצרכי הציבור הדתי תוך מניעת חילול השבת אך נוכחתי לראות כי השארות נציגים דתיים בקואליציה לא רק שאינה מונעת את חילול השבת אלא מהווה הכשר בעייני ראשי הערים לפגוע בצורה חמורה בקדושת השבת ובצביון היהודי של ערי ישראל".

יצוין כי הפעלת התחבורה ציבורית בשבת מטעם עיריית רמת גן נעשית מזה כבר כמה חודשים. סגן ראש העיר מטעם ש"ס הוא עו"ד דוד מנחם שנשאר בקואליציה לאחר שנועץ עם מועצת חכמי התורה בראשות ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן, שפסק לו כי יש להישאר בקואליציה.

יצוין כי לאחר פרישתו של ישרים מהקואליציה, טען ראש העיר כי פיטר אותו כבר יומיים לפני: "בכלי התקשורת משודרת הבדיה וההזיה, לפיה גדול רבני הציבור החרדי, הרב קנייבסקי, קרא היום לחבר מועצת העיר מש"ס לקדש קדושת השבת ולהתפטר ממועצת העיר, והאחרון אכן ציית והתפטר; עובדה אחת מתועדת הינה בלתי ניתנת לערעור: העובדה שאותו חבר מועצה פוטר כבר שלשום בהודעה אישית ממני...".

"רק היום, אחרי שפרסמתי פוסט שהודיע על פיטורי חבר מועצה, הגיש אותו חבר מועצה מכתב התפטרות, אותו משך לאחר חצי שעה - עת שהאמין שלא מדובר בו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר