"כל הזמן יש מלחמות"

הרב מאזוז: מפריעים לנתניהו יומם ולילה; בני אדם מטורפים

במהלך שיעורו התבטא הגאון רבי מאיר מאזוז בחריפות נגד המתנגדים לראש הממשלה נתניהו ואמר כי "הוא צריך להתמודד עם איראן, רוסיה, צרפת ועם המקנאים והשטנים. מה השיגעון הזה?!" (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
דברי הגר"מ מאזוז (צילום: פלאש 90)

הגאון רבי מאיר מאזוז, ראש ישיבת 'כסא רחמים', יצא במתקפה חריפה נגד מתנגדיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו וה"גחמות" של יו"ר 'ישראל ביתנו' ח"כ אביגדור ליברמן.

במהלך שיעורו השבועי בבני ברק, התייחס הגר"מ מאזוז לפלונטר הפוליטי ואמר: "כשלומדים תורה - שוכחים את כל העולם, כשלא לומדים תורה כל שבוע סיפור חדש, פעם ליברמן עולה ופעם ליברמן מתרכך, פעם ליברמן נותן מכות ופעם נותן אגרופים, פעם ההצעה של אריה דרעי שנעשה בחירות אישיות, וכן על זה הדרך, כל שבוע שיגעון חדש".

באשר לחקירת עד המדינה ניר חפץ, התבטא הגר"מ: "מביאים איזה חפץ 'עד מדינה', למשל ולשנינה, פעם אחת אומר ככה וככה, הכל שיגעונות והבלים והבלי הבלים, די עם השיגעונות! די!".

ראש הישיבה התייחס לפרשות ראש הממשלה ואמר כי "במדינות אחרות ראש ממשלה בפועל לא מעיפים אותו, אבל כאן הכל שיגעון. הוא צריך להתמודד עם איראן, להתמודד עם רוסיה, להתמודד עם צרפת, להתמודד עם המקנאים והשטנים. מה השיגעון הזה?!.

"חכו שיגמור את הקדנציה שלו, אח"כ תעשו מה שתרצו, אבל להפריע לבן אדם יומם ולילה זה טירוף, ממש טירוף, בני אדם מטורפים!".

"מפרסמים לך 'נתניהו דואג רק לנתניהו, רק לנתניהו'", הוסיף הגר"מ, "כותבים לך באותיות גדולות כאלה כמו קידוש לבנה, מי שלא קרא קידוש לבנה יסתכל על זה - 'נתניהו דואג רק לנתניהו' וכך יצא י"ח קידוש לבנה... מה הטירוף הזה?!".

"אבל כאשר אין לבני אדם מה לעשות, תורה - אין, חכמה - אין, יושר - אין, מדע - אין, לכן הכל הבל וריק - כל הזמן יש מלחמות, כל אחד שיגרוף יותר חזק יותר טוב", סיים הגר"מ מאזוז.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר