מצבו קשה

דרמה בבית המשפט בבאר שבע: נאשם הצית את עצמו

אדם כבן חמישים הצית היום את עצמו באולם בית משפט השלום בבאר שבע. סנגור כיבה את האש עם מטף כיבוי והוא פונה לבית החולים כשהוא סובל מכוויות בכל חלקי גופו (בארץ)

(צילום: דוברות מד"א)

אירוע חריג היום (ראשון) בבית משפט השלום בבאר שבע, כאשר אדם בשנות החמישים לחייו, העלה את עצמו באש - בתוך אולם בית המשפט.

האדם, אחד הנאשמים במשפט המתנהל היום, הצליח להחדיר לתוך האולם חומר דליק, וניצל רגע של מהומה על מנת לשפוך על עצמו מהבקבוק ולהצית אש.

לפי העדויות מהמקום, הסנגור של אותו נאשם, כיבה את האש בעזרת מטף. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום, העניקו לו טיפול ראשוני בזירה ופינו אותו לבית החולים.

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע במד"א מאיר לסרי סיפר: "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 50 שוכב בהכרה כשהוא סובל מכוויות קשות בכל חלקי גופו ואנשים במקום מכבים את האש שאחזה בבגדיו עם מטף. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל הרדמה והנשמה ומתן תרופות לשיכוך כאבים ופינינו אותו במצב קשה לבית החולים".

אבי אלחייאני חובש באיחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה סיפר: "הייתי בסמיכות למקום ונמסר על פצוע קשה מכוויות. הגעתי למקום והחדר היה אפוף עשן. הענקנו סיוע ראשוני לפצוע שסובל מכוויות בפלג גופו העליון ושאיפת עשן. כמו כן הענקנו סיוע ראשוני לגבר ואשה כתוצאה מחרדה עקב אופי האירוע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר