יצא בסערה

ניר חפץ הטיח בשופט: "אתה שופך את דמי"

בדיון שעסק בנוגע להסרת פרטים מצו איסור הפרסום מחקירתו, כעס ניר חפץ על שהוא התקיים בדלתיים פתוחות ויצא מהמקום: "רוצים להרוג אותי. זו שערורייה", טען (חדשות)

(צילום: Avshalom Sassoni/Flash90)

דיון המתנהל בשעה זו (ראשון) בבית משפט השלום בתל אביב בנוגע להסרת צו איסור הפרסום מקטעים מתוך חקירת עד המדינה ניר חפץ, גרמה לסערה.

חפץ התפרץ לעבר השופט בשל העובדה שהדיון מתנהל בדלתיים פתוחות. "אתה שופך את דמי - זו שערורייה", הטיח בשופט לפני שעזב את האולם.

בהמשך חזר וביקש לדבר בדלתיים סגורות: "בכוונתי לומר דברים רגישים וחשובים, אני מסכים שבית המשפט, אחרי שישמע את עדותי, יחליט אם הוא רוצה לפתוח אותם לידיעת הציבור".

עו"ד שלי אשבול המייצג את הדמות שעדותה נאסר לפרסם, טען: "זו עדות שאסור שתצא החוצה לתקשורת באופן כלשהו. מדברים על הפגיעה בעד המדינה ניר חפץ והנזקים שאולי נגרמו אבל לא מתייחסים אליה. הבחורה היא צד שלישי שאין לו שום קשר לפרשה. היא לא חשודה".

עורך דינו של ניר חפץ אמר: "יש כאן פגיעה ישירה בצנעת הפרט ובפרטיותו של ניר חפץ. בעדות שאנחנו מדברים עליה אין דבר וחצי דבר עם האינטרס ציבורי. אין קשר בין העדות לבין החלטתו של ניר חפץ. רק פגיעה בצנעת הפרט".

מנגד, עורך הדין איציק בם, המייצג את ארגון לביא שגם הוא עתר בתיק לגבי הצו, טען כי: "צו איסור הפרסום נועד להציל את פרקליט המדינה ככל שהוא מעורב. התבצעה פה עבירה של סחיטה ואיומים. את פרטיותו של מר חפץ המשטרה הייתה מוכנה להקריב במהלך החקירה, ורמזו לו שפרטיותו תהיה למרמס אם לא יישפר זכרונו ואם לא יחליף עורך דינו. לא מעניין אותם הפרטיות של מר חפץ".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר