בדרך מהאזכרה

טרגדיה איומה: באותו היום; נהרג כמו אחיו

טרגדיה שנייה למשפחת גרוס מקיבוץ גבת. נחשון, היה בדרך חזור מהאזכרה של אחיו שמת לפני 17 שנה בתאונת דרכים, ולרוע המזל נתקל בתאונת דרכים - שם נקבע מותו (אקטואלי)

מהתאונה, הבוקר (צילום: מד"א)

בתאונה שהתרחשה בשעות הבוקר (ראשון), על כביש 90, נהרג נחשון גרוס, מקיבוץ גבת. לפני 17 שנה אחיו מת בתאריך הזה - גם הוא מתאונת דרכים.

גרוס, שנהרג הבוקר בתאונה, היה בדרך חזור לעירו - אילת, בקיבוץ גבת בצפון הארץ, מהאזכרה של אחיו שמת לפני 17 שנה מתאונת דרכים.

לדברי אחת מחברות הקיבוץ שכתבה בפייסבוק, כי "מדובר בטרגדיה כפולה ומכופלת, למשפחת גרוס -זאת לאחר שאיבדו את הבן השני במספר בתאונת דרכים".

בתאונה הקשה שהתרחשה הבוקר, על כביש 90, נפצע גרוס באופן אנוש, אך הוגדר בז'רגון הרפואי כפצוע בינוני עד קשה.

בדרך לבית החולים, כשהוא על מסוק מיוחד בליווי צוות של טיפול נמרץ, מת גרוס מפצעיו, למגינת לב של חבריו ובני משפחתו שזו הטרגדיה השנייה ביום הזה.

ממד"א נמסר: כי "חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי שבסופו נקבע מותו של גבר כבן 45, ומפנים במסוק מד״א לביה״ח סורוקה 2 פצועים: גבר בן 82 במצב קשה, ואישה בת 73 במצב בינוני עד קשה, שניהם עם חבלות בבטן ובגפיים".

חובש רפואת חירום במד״א גדי גוהר, סיפר:: "כשהגענו למקום ראינו 2 רכבים מעוכים, כשאחד מהם נמצא בתעלה בצד הדרך. אזרחים שהיו במקום ביצעו פעולות החייאה באחד הפצועים. המשכנו את הטיפול הרפואי בו, אך הפציעה שלו הייתה קשה מאוד ובהמשך נאלצנו לקבוע את מותו. ברכב השני ישבו גבר ואישה כשהם חבולים בכל הגוף, הענקנו להם טיפול רפואי ופינינו אותם במסוק מד״א לבית החולים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר